INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Agentura pro podporu exportu CzechTrade pořádá 15. června 2017 v prostorech Krajské hospodářské komory Brno exportní fórum na téma „Jak úspěšně exportovat do Indie, Indonésie a Malajsie“. Cílem akce je sdílet s potenciálními i aktivními exportéry zkušenosti a aktuální informace týkající se těchto tří zemí.

„Indie, Indonésie a Malajsie představují pro české exportéry trhy s lákavým potenciálem. Indie už není považována za rozvojovou zemi a její hospodářství loni vzrostlo o 7,8 %. Indonésie pro změnu patří mezi nejrychleji rostoucí ekonomiky na světě, kde se v poslední době velmi rozvíjí střední příjmová třída,“ říká o vybraných trzích Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Indie začíná být pro české exportéry čím dál atraktivnější i z dalších důvodů. Tahounem tamní ekonomiky je sílící střední vrstva, kterou dnes tvoří kolem 300 milionů lidí a toto číslo nadále roste obrovským tempem. Velký potenciál lze do budoucna vidět i v největším segmentu populace, který je v Indii tvořen lidmi ve věku 15–30 let s prozápadní orientací a evropským stylem v oblékání, hudbě i technologiích.

Zajímavé příležitosti pro české exportéry přináší i Indonésie. Tamní domácí poptávka v současnosti táhne celou indonéskou ekonomiku. V tomto případě je pro české firmy výhodou fakt, že Indonésané mají rádi západní zboží. Největší obchodní šance pak na exportéry čekají v energetice, strojírenství, dopravní infrastruktuře a zdravotnictví, přičemž velké obchodní příležitosti se nabízejí také v oblasti 
e-commerce i v dalších oborech.

Na konferenci vystoupí řada zkušených přednášejících, kteří účastníkům představí know-how úspěšného vstupu na indický, indonéský a malajský trh. Mezi řečníky budou mimo jiné zástupci agentury CzechTrade – konkrétně ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Mumbaí Tomáš Rousek, ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Jakartě Michal Sontodinomo či Dagmar Matějková, exportní konzultantka agentury CzechTrade. Dále na konferenci vystoupí také expertka na financování obchodu z Komerční banky Tatiana Proskura, specialista na zahraniční obchod z Komerční banky Radek Mendlík, vedoucí oddělení Afriky, Asie a Austrálie na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR Petr Kulovaný nebo Oto Hrdlička, vedoucí oddělení vnějších vztahů v Regionální hospodářské komoře Brno. O zkušenosti se podělí také jedna z úspěšně exportujících firem.

Na konferenci se zájemci budou moci informovat o aktuálním dění na exotických trzích a vyměnit si zkušenosti z praxe. Konference tak může napomoci nejen potenciálním vývozcům, kterým bude schopna zodpovědět základní otázky o exotických trzích a nasměrovat je správným směrem, ale i exportérům aktivním.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.

www.czechtrade.cz

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3