INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aautohyuShowroom společnosti Hyundai, patřící do skupiny Auto Palace, byl za účasti předních představitelů obou společností slavnostně otevřen. Společnost Auto Palace, která se může pyšnit titulem Hyundai Partner roku 2015 a nově i členstvím v prestižním Hyundai Frontier Dealer Club, investovala do rekonstrukce 20 mil. Kč.

Záměr společnosti Auto Palace zvyšovat své investice v České republice pokračuje. Přední automobilový dealer hned 8 značek dokončil rekonstrukci svého stávajícího showroomu Hyundai v pražských Butovicích.

Rekonstrukce samotná započala v únoru 2016. Razantně se změnil celkový vzhled dealerství – obměnilo se hned několik prvků interiéru showroomu, mj. i Genesis salónek pro zákazníky a kanceláře. Z hlediska vnějších úprav došlo k výměně atiky budovy, úpravě vchodu do budovy a výměně reklamních pylonů. Modernizace prostor probíhala v rámci klasického provozu autosalonu, omezení doznala pouze expozice automobilů uvnitř showroomu. Současný moderní vzhled zdůrazňuje kompatibilitu společnosti Auto Palace se značkou Hyundai a v budoucnu zkvalitní celkový servis a poskytované služby společnosti Auto Palace zájemcům o vozy značky Hyundai.

Zmodernizované dealerství značky Hyundai v Auto Palace Butovice má otevřeno každý den mimo neděle. Pod jednou střechou i zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin a plné servisní zázemí. Butovický autosalon rovněž nabízí komplexní služby v oblasti financování a pojištění vozů a prodeje doplňků a náhradních dílů.

Od otevření showroomu Hyundai v roce 2001 jsme prodali celkový počet 12 569 automobilů. Jsem pyšný na to, že díky práci našich zaměstnanců se dlouhodobě držíme na prvním místě v prodejích vozů Hyundai z jediné pobočky a nyní můžeme tento prostor představit zákazníkům ve zcela novém designu, navrženém renomovanou designérskou společností Atami44 společně s Ing. arch. Petrem Šramotou,“ řekl Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.

 Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V ČR je Auto Palace momentálně dealerem číslo jedna v prodejích vozů Mazda, Ford a Mitsubishi.


Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů, e-shop náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). V dubnu 2016 rozšířila společnost svoji činnosti i o prodej luxusních ojetin - AutoPoint Premium. Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

Na snímku: Slavnostní pásku přestřihli Rolf Lauret, majitel skupiny Autobinck a Sir Byung Kwon, prezident společnosti Hyundai Czech. 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3