INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group odstartovala koncem března kampaň s mottem „Máte KLIKU, zaplatíme škodu i Vám!“, jejíž součástí je nabídka nového připojištění KLIKA, které mohou řidiči k povinnému ručení získat za zvýhodněnou cenu až do konce června.

ČPP v letošní kampani pamatuje i na řidiče, kteří se stanou viníky dopravní nehody. I těm nejzkušenějším motoristům se může stát, že způsobí dopravní nehodu. Zatímco poškozeným je vzniklá škoda proplacena z povinného ručení viníka nehody, samotný viník si škodu musí uhradit sám nebo z jiného pojištění. A to buď z havarijního, anebo právě z nového připojištění KLIKA.

            „Výhodou připojištění KLIKA je výrazně nižší cena proti klasickému havarijnímu pojištění. Ke sjednanému povinnému ručení si můžete KLIKU pořídit již od 31 korun měsíčně. Limit pojistného plnění si zde přitom klient volí sám,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Nové připojištění KLIKA je součástí jarní kampaně ČPP, která bude probíhat od dubna do konce června. Noví klienti budou mít v tomto období jedinečnou příležitost získat KLIKU za zvýhodněnou cenu.

            „Snažíme se každý rok přicházet s inovacemi, které přímo reagují na aktuální potřeby našich klientů. Zákazníkům, kteří si u nás zakoupí povinné ručení, umíme nyní i bez havarijního pojištění nabídnout pojistné kryti pro případ nehody. Věříme, že širší paleta připojištění zvýší zájem o naše produkty a služby v oblasti autopojištění a podpoří naši image úspěšné pojišťovny, která si stabilně drží postavení trojky na trhu v pojištění vozidel,“ dodala Jolana Kolaříková.

            Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější podporu v rozhlasovém vysílání. Generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát vystoupí v pořadu Business Party v radiu Bonton a také na Frekvenci 1,“ doplnila Jolana Kolaříková.

            Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice i v tisku. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a nově se objeví také na CLV. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.        

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3