INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

„Pro každého se s narozením dítěte změní život od základů, a pak i ti nejotrlejší začnou více než na image dbát na bezpečí a praktičnost, obzvláště pak pokud jde o automobily. Proto i u nás prodeje rodinných vozů stabilně rostou, letos oproti loňsku již o téměř pět procent.

Očekáváme, že před prázdninami se poptávka díky výběru vozu na dovolenou ještě zvýší,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová a dodala: „S blížícím Dětským dnem jsme se rozhodli zpříjemnit odpoledne i našim zákazníkům a připravili jsme si pro ně a jejich děti na tuto neděli zábavné odpoledne plné her a známých osobností.“ Dětský den se uskuteční tradičně na největší pražské pobočce AAA AUTO na adrese Dopraváků 874/15, a to od 12:00 do 17:00. Na děti se těší herci Václav Vydra, Veronika Žilková a Martin Kraus a také fotbalové hvězdy v čele s Václavem Kadlecem. Připravena bude dětská diskotéka, kreativní dílničky, soutěže, skákací hrad, zmrzlina, grilování, simulátor nárazu i Minikoníci. V sobotu 27. Května od 11:00 do 17:00 je připraven bohatý program i pro malé zákazníky na nově otevřené pobočce v Mladé Boleslavi (Boleslavská 1042, Kosmonosy).

Dle statistik AAA AUTO patří letos mezi nejprodávanější značky Škoda, Volkswagen a Ford. Mezi nejoblíbenější modely pak patří Škoda Octavia a Fabia, dále VW Passat či Ford Mondeo. „Rodiče dbají ve zvýšené míře hlavně na bezpečnost, proto také nejčastěji volí bytelné vozy typu kombi, MPV a SUV. Čím dál tím více hledají ve vozech tzv. ISOFIX, který byl vyvinutý výrobci automobilů pro zvýšení bezpečnosti, a jde ruku v ruce se zvýšenou poptávkou po kvalitních autosedačkách. Roste také obliba zánovních automobilů, které zákazníkům nabízí výraznou úsporu oproti novým automobilům, ale zároveň jistotu jako u nového auta,“ doplnila Topolová. Nejvíce se prodávají modely Škoda Octavia a Fabia, dále Volkswagen Passat nebo Ford Focus a Mondeo. Na 62 % rodinných aut má naftový motor, nejoblíbenějšími barvami jsou šedá, modrá a černá.

Nejprodávanější rodinné ojeté vozy za prvních pět měsíců roku 2017:

 

 

Česká republika

Maďarsko

Polsko

Slovensko

1.

Škoda Octavia

Ford Focus

Ford Focus

Škoda Octavia

2.

Škoda Fabia

Opel Astra

Nissan Qashqai

Škoda Fabia

3.

VW Passat

Ford Mondeo

VW Passat

VW Passat

4.

Ford Mondeo

VW Passat

Kia Sportage

Ford Focus

5.

Ford Focus

Opel Meriva

Škoda Fabia

Kia Sportage

6.

Škoda Yeti

Dacia Duster

Opel Astra

VW Touran

7.

Hyundai  i30

Nissan Qashqai

Škoda Octavia

Škoda Superb

8.

VW Touran

Škoda Octavia

Grand Vitara

VW Golf

9.

Škoda Superb

Renault Megane

Audi A4

Nissan Qashqai

10.

Hyundai ix35

Ford Focus C-Max

Ford Mondeo

Opel Astra

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3