Peugeot v ČR čelil po celý rok 2021 značnému převisu poptávky nad nabídkou. Dlouhotrvající celosvětová výrobní omezení vzniklá v souvislosti s pandemií Covid19 značně snížila schopnost prodejců uspokojit zájem zákazníků o vozy značky Peugeot, přičemž tento zájem stále výrazně rostl.
Společnost E.ON Energie pokračuje v rozšiřování své sítě dobíjecích stanic pro elektromobily E.ON Drive. Během října spustila osm nových dobíječek, a navíc i svou třetí ultrarychlou dobíjecí stanici, kterou řidiči najdou u Vyškova. Do konce roku by E.ON rád atakoval hranici 200 otevřených veřejných dobíječek. Stanice staví nejen kolem hlavních dopravních tahů, ale i v menších městech, u supermarketů nebo parkovišť.
Peugeot 3008, jeden z nejprodávanějších vozů značky, překonává pět let po svém uvedení na trh hranici milionu vyrobených kusů. Vůz s pořadovým číslem 1 000 000 je vybaven plug-in hybridním pohonem.
Růst značky DS Automobiles pokračuje. DS 4 je čtvrtým modelem v řadě, který na scénu uvádí novou generaci avantgardního designu. DS 4 je zásadním modelem stále strategického segmentu C-Premium, inovuje a přichází s novou siluetu, jež je k dispozici ve třech verzích: DS 4, DS 4 Cross a DS 4 Performance Line.
Hyundai IONIQ 5 je pořád ještě čerstvým hráčem na trhu. Za tuto krátkou dobu si ale už získal respekt odborné veřejnosti. Získal ocenění German Car of the Year 2021 (GCOTY; Německé auto roku) v kategorii „New Energy“ (Nová energie). Inovativní, středně velké CUV se jako vítěz ve své třídě zúčastní finálového kola ankety GCOTY. IONIQ 5 bude soupeřit s vítězi kategorií „Compact“ (kompaktní vozy), „Premium“ (prémiové vozy), „Luxury“ (luxusní automobily) a „Performance“ (sportovní modely). Celkový vítěz bude oznámen 25. listopadu 2021.
Značka Peugeot je jedním z průkopníků osobních dodávek. První vozy tohoto segmentu prodávala už v roce 1996. Jejich prodejní objemy se zvyšovaly každým rokem až do roku 2008, kdy byl na trh uveden model Peugeot Partner Tepee, multifunkční vůz s vysokou modularitou a bezkonkurenční praktičností.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...