Z DS Automobiles, avantgardní prémiové značky skupiny Stellantis, se stává 100% elektrická značka a proaktivně se tak připravuje na rozsáhlé změny v automobilovém průmyslu. Od roku 2019 jsou všechny modely značky elektrifikované a od roku 2024 budou všechny nové modely společnosti DS Automobiles výhradně 100% elektrické.
Strategie značky Peugeot se zaměřuje na elektrifikaci, a nový Peugeot 308 bude proto hned od uvedení na trh nabízen ve verzích hatchback i SW se dvěma plug-in hybridními motory. V roce 2021 se tak díky těmto novinkám zvýší míra elektrifikace modelové řady Peugeot (OV+UV) na 70 %. V roce 2023 bude v Evropě elektrifikováno 85 % modelů značky a do roku 2025 dosáhne tento podíl 100 %.
Vietnamská společnost "VinFast Commercial and Services Trading Co. Ltd." oficiálně otevřela 12. července své pobočky v USA, Kanadě, Francii, Německu a v Nizozemsku. Cílem tohoto kroku je příprava na nabídku, předvedení a prodej inteligentních elektrických automobilů Vinfast na tyto světové trhy. Vietnamský výrobce Vinfast z Hai Phongu chce uvést na zahraniční trhy dva inteligentní modely elektromobilů VF e35 a VF e36 v březnu 2022.
Covidová krize se zásadním způsobem podepsala na nabídkách leteckých společností. Letů, zejména těch levných, výrazně ubylo. Turisté jsou tak často odkázáni na dopravu vlastním automobilem.
Značka Peugeot v České republice je partnerem nadačního fondu KlaPeto. V rámci tohoto partnerství poskytne nadaci vůz Peugeot 5008 na jeden rok. Toto SUV bude pro KlaPeto nepostradatelným pomocníkem zejména při organizaci klíčového projektu, tradičního výstupu na Sněžku, kterého se každoročně účastní až 3 000 osob.
Od 14. do 20. června 2021 proběhne v České republice akce 7 dní Peugeot Professional. Nabídka je určena pro firemní zákazníky, kterým poskytne k nákupu užitkových vozů značky Peugeot tři atraktivní výhody.
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...