• Média
    • Časopis Prosperita
      Měsíčník pro podnikatele, manažery, investory a profesní uskupení. Na trhu již 14. rokem! Distribuce v tištěné i elektronické podobě.
    • Prosp. Madam Business
      Žena, která se neztratí!
      Prosperita Madam Business vznikla v roce 2007 jako příloha měsíčníku Prosperita.
    • Prosperita Fresh Time
      Prosperita Fresh Time oslovuje zejména podnikatele a manažery, kteří vědí, že zdravé sebevědomí je významný prvek jejich životního úspěchu, mají odvahu se prezentovat a považují vystupování v médiích za nedílnou součást dotváření vlastní image.
    • iprosperita.cz
      Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita. Jeho cílem je informovat uživatele, zejména firemní klientelu, členy profesních podnikatelských a manažerských uskupení, o dění na trhu, o činnosti firem, názorech podnikatelů a manažerů, publikovat tiskové zprávy, analýzy, průzkumy a další zajímavá sdělení.
    • madambusiness.cz
      Server věnovaný nejenom ženám. Přinášíme zajímavé informace každý den. Inspirující rozhovory, novinky, články, ale i soutěže.
    • freshtime.cz
      Server o podnikatelích, manažerech, jejich názorech. Zprávy a články o atraktivních výrobcích.

18. rokem na trhu

Časopis Prosperita letos oslaví 18. rok na trhu. Stále přinášíme zajímavé informace z podnikání, příběhy úspěšných manažerů, analýzy, upozornění na užitečné produkty a další!
Součástí časopisu Prosperita jsou přílohy Madam Business a Fresh Time.

Časopis Prosperita

Květen 2017 | 10. 5. 2017 | stáhnout pdf stáhnout pdf

O štěstí přemýšlím každý den, říká Alena Nováková, předsedkyně představenstva firmy LUKA z Vysokých Studnic na Jihlavsku, jedna z finalistek soutěže MANAŽER ROKU. Její vztah k podnikání a řízení týmu se opírá o fakta a filozofii z praxe i vztah k přírodě. S výsledky zmíněné prestižní soutěže se můžete seznámit v květnovém vydání Prosperity na stranách 4 a 5. Zajímavý je průzkum o předávání rodinných firem v ČR, čtěte na str. 9. Hospodářské výsledky innogy publikujeme na str. 10, naznačují i to, že symbol úspěšného podnikání v energetice hodně znamená. Života na venkově a funkce menších prodejen se dotýká v rozhovoru Zdeněk Juračka, předseda Asociace českého tradičního obchodu. Jak zdůraznil, má toto téma význam mnohosmyslný, nejde totiž zdaleka jen o to, aby si lidé měli kde nakoupit.


Prosperita Madam Business

Prosperita Madam Business   stáhnout pdf stáhnout pdf

Marta Nováková, předsedkyně představenstva firmy U & SLUNO, se letos stala absolutní vítězkou soutěže MANAŽER ROKU 2016, obdržela titul Manažerka roku. Jak ji charakterizují kolegové z managementu firmy? Přečtěte si v květnovém vydání Prosperity Madam Business. Penzijní společnost ČSOB je na finančním trhu stále více vidět – Marie Zemanová je jeho generální ředitelkou a ráda hledá nové cesty ke klientům. Andrea Šifnerová se svým partnerem zařídila špičkovou kliniku plastické chirurgie v Praze, stihla být matkou dvou dětí a ještě se postarat o výtečné jméno FORMÉ clinic v zahraničí. Lenka Tomešová je autorkou projektu Inspiromat, který nabízí vzájemnou podporu manažerkám a podnikatelkám prostřednictvím příběhů. Letos se odehrálo již 5. setkání. Moderoval opět Luděk Pfeifer, partner společnosti M.C. TRITON, který nad vším, co ženy dokáží, upřímně žasne. Michaela Dolinová zve na divadelní představení v pražském Semaforu, kde bude přítomna i francouzská kosmetika GERnétic.

Prosperita Fresh Time

Prosperita Fresh Time   stáhnout pdf stáhnout pdf

Jaroslav Mikoláš, jednatel firmy LUPOFYT, je jednou z osobností, která se zapsala do dějin soutěže MANAŽER ROKU 2016. Letos na pražském Žofíně sklidil potlesk hned několikrát. Byl zvolen Vynikajícím manažerem malé firmy a Manažerem odvětví zemědělská výroba. Salabka jako koncept mnoha nápadů se stala perlou české gastronomie, vypráví o ní podnikatel Jan Tomášek a zve vás k návštěvě. Aleš Aldo Koláček patří k české podnikatelské scéně už řadu let jako reprezentant značky Manner, obdivuhodný marketér se smyslem pro humor a vřelé lidské vztahy. Lukáš Vršecký se nyní více než seberealizuje a v rozhovoru odkrývá karty nové značky Rondo. Ivo Gajdoš, ředitel České manažerské asociace, komentuje grafy z průzkumu mezi šéfy firem, které opakovaně trápí byrokracie a proměnlivá legislativa. Jiří Růžička, ředitel Českého institutu pro akreditaci se snaží motivovat k zájmu o služby ČIA, které firmám přináší významnou přidanou hodnotu.


Archív