• Média
    • Časopis Prosperita
      Měsíčník pro podnikatele, manažery, investory a profesní uskupení. Na trhu již 14. rokem! Distribuce v tištěné i elektronické podobě.
    • Prosp. Madam Business
      Žena, která se neztratí!
      Prosperita Madam Business vznikla v roce 2007 jako příloha měsíčníku Prosperita.
    • Prosperita Fresh Time
      Prosperita Fresh Time oslovuje zejména podnikatele a manažery, kteří vědí, že zdravé sebevědomí je významný prvek jejich životního úspěchu, mají odvahu se prezentovat a považují vystupování v médiích za nedílnou součást dotváření vlastní image.
    • iprosperita.cz
      Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita. Jeho cílem je informovat uživatele, zejména firemní klientelu, členy profesních podnikatelských a manažerských uskupení, o dění na trhu, o činnosti firem, názorech podnikatelů a manažerů, publikovat tiskové zprávy, analýzy, průzkumy a další zajímavá sdělení.
    • madambusiness.cz
      Server věnovaný nejenom ženám. Přinášíme zajímavé informace každý den. Inspirující rozhovory, novinky, články, ale i soutěže.
    • freshtime.cz
      Server o podnikatelích, manažerech, jejich názorech. Zprávy a články o atraktivních výrobcích.

18. rokem na trhu

Časopis Prosperita letos oslaví 18. rok na trhu. Stále přinášíme zajímavé informace z podnikání, příběhy úspěšných manažerů, analýzy, upozornění na užitečné produkty a další!
Součástí časopisu Prosperita jsou přílohy Madam Business a Fresh Time.

Časopis Prosperita

Září 2016 | 12. 9. 2016 | stáhnout pdf stáhnout pdf

Zářijová Prosperita přinesla ústy Jiřího Rouska, ředitele projektu Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně, významnou informaci: letošní MSV bude největší od roku 2008. Miroslav Dvořák, generální ředitel MOTOR JIKOV Group, představil nadčasovou inovační strategii firmy. Mieczyslav Molenda, majitel firmy GASCONTROL, vysvětlil, co napomáhá úspěchu v podnikání a konkurenceschopnosti. Zdeněk Juračka, předseda představenstva Asociace českého tradičního obchodu, naznačil, jaké souvislosti má obchodní podnikání v Čechách. Marcel Winter, předseda Česko-vietnamské společnosti, patří ke znalcům vietnamského trhu, tentokrát představil aktivity, jež by poslopužily českým firmám. Tým České společnosti pro jakost přiblížil své služby pro automobilový průmysl.


Prosperita Madam Business

Prosperita Madam Business   stáhnout pdf stáhnout pdf

Zářijová Prosperita Madam Business rozhovorem měsíce s Vlastou Mayerovou, tajemnicí České obuvnické a kožedělné asociace, dala jasnou odpověď na věčnou otázku – jak nosit vysoké podpatky a přitom ctít zásady zdravého obouvání: nejde to. O úloze managementu kvality hovořila Elena Stibůrková, předsedkyně České společnosti pro jakost. Šárka Dolanská je krajskou ředitelkou Praha II České pojišťovny a manažerkou, která se zapojila do aktivit soutěže Ocenění českých podnikatelek. Takovým ženám nesmírně fandí, jejich příběhy ji inspirují. Jana Kotková, majitelka a ředitelka stavební firmy Romex, loni v uvedené soutěži obsadila významnou příčku, a o svých zaměstnancích tvrdí, že by neměli být jen položkou v účetnictví. Jarmila Janurová založila firmu JaJa Pardubice, její perníčky jsou pohádkovým světem. Jméno Hany Ševčíkové patří značce CCS již hodně dlouho, spojila s ní svůj kariérní růst, i kdy je vystudovanou učitelkou. O dobré jméno vynikající francouzské kosmetiky GERnétic, která na českém trhu letos slaví 20. narozeniny, pečuje manažerský tým pod vedením výkonné ředitelky Andrey Trčkové a hlavní kosmetičky Aleny Kimlové.

Prosperita Fresh Time

Prosperita Fresh Time   stáhnout pdf stáhnout pdf

Zářijové číslo Prosperity Fresh Time otvírá otázku ochrany duševního vlastnictví, jejíž úloha ve světě s rostoucí konkurenceschopností nabývá na významu i pro podnikání v ČR. O chytrosti a možnostech, jak know-how chránit, hovořil Josef Kratochvíl, předseda Úřadu průmyslového vlastnictví. Jaromír Heřmanský, ředitel B2B Peugeot, Citroën & DS, přiblížil jeden z nových modelů značky Citroën pro početné osazenstvo a podnikatele. Pro náročné trhy je určena keramika společnosti Ideal Standard z Teplic, cíle ozřejmil výrobní ředitel Pavel Šlamora. Jiří Jemelka, výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy naznačil, jak postupuje při tvorbě strategie, jež má jednotlivým klientům pomoci růst. Že zákazníci chtějí auta hned, o tom není pochyb, a potvrdil to také Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace, předního dealera 8 automobilových značek. Že jsou Češi v grilování špička, o tom je přesvědčen Jiří Souček, obchodní ředitel firmy Uzeniny BETA. Amway se na našem trhu etablovala již dávno a dobře, o nové kosmetice pro muže vypovídal Filip Moravec, manažer pro vnější vztahy společnosti.


Archív