• Média
    • Časopis Prosperita
      Měsíčník pro podnikatele, manažery, investory a profesní uskupení. Na trhu již 14. rokem! Distribuce v tištěné i elektronické podobě.
    • Prosp. Madam Business
      Žena, která se neztratí!
      Prosperita Madam Business vznikla v roce 2007 jako příloha měsíčníku Prosperita.
    • Prosperita Fresh Time
      Prosperita Fresh Time oslovuje zejména podnikatele a manažery, kteří vědí, že zdravé sebevědomí je významný prvek jejich životního úspěchu, mají odvahu se prezentovat a považují vystupování v médiích za nedílnou součást dotváření vlastní image.
    • iprosperita.cz
      Portál www.iprosperita.cz představuje internetový komunikační titul, který doplňuje svými možnostmi aktuálního sdělování tištěný měsíčník Prosperita. Jeho cílem je informovat uživatele, zejména firemní klientelu, členy profesních podnikatelských a manažerských uskupení, o dění na trhu, o činnosti firem, názorech podnikatelů a manažerů, publikovat tiskové zprávy, analýzy, průzkumy a další zajímavá sdělení.
    • madambusiness.cz
      Server věnovaný nejenom ženám. Přinášíme zajímavé informace každý den. Inspirující rozhovory, novinky, články, ale i soutěže.
    • freshtime.cz
      Server o podnikatelích, manažerech, jejich názorech. Zprávy a články o atraktivních výrobcích.

18. rokem na trhu

Časopis Prosperita letos oslaví 18. rok na trhu. Stále přinášíme zajímavé informace z podnikání, příběhy úspěšných manažerů, analýzy, upozornění na užitečné produkty a další!
Součástí časopisu Prosperita jsou přílohy Madam Business a Fresh Time.

Časopis Prosperita

Leden 2017 | 18. 1. 2017 | stáhnout pdf stáhnout pdf

Lednová Prosperita otevřela své stránky rozhovorem s Jaroslavou Rezlerovou, generální ředitelkou Manpower Group ČR a SR, výzkum, který představila, vypovídá o tom, že velké firmy budou v prvém letošním čtvrtletí nabírat zaměstnance. Zmiňuje se také o tom, že důchodci nyní představují jistý potenciál, který se firmám může hodit. Miroslav Bukva, generální ředitel Clarion Congress Hotelu vysvětlil, co pro hotel znamená společenská odpovědnost v praxi a jak napomáhá vzájemným vztahů v místě působení. O nedostatku lidí s potřebnou kvalifikací vypovídá další materiál z nabídky Manpower Group, čtěte na straně 5. Jaromír Dřízal, předseda Svazu pekařů a cukrářů ČR, se podivuje nad nesmyslným pojetím „pamlskové“ vyhlášky. Jiří Kvasnička, majitel a ředitel AAA Radiotaxi, se v rozsáhlém rozhovoru zamýšlí nad řadou otazníků, které s provozováním korektního podnikání v oboru úzce souvisejí.


Prosperita Madam Business

Prosperita Madam Business   stáhnout pdf stáhnout pdf

Lednové číslo Prosperity Madam Business otevřela Markéta Škutová, ombudsmanka Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR, která tvrdí, že spousta věcí se dá vyřešit vhodnou komunikací. Její pozice otevírá prostor pro nápady a neobvyklá řešení. Ekonomka Ilona Švihlíková proslula svými jasnými názory na vývoj světa, do roku 2017 by si přála mír a vzdor. Co říkají čísla o podnikání žen v ČR, to si přečtěte na straně 5. Jarmila Podhorná se stala v roce 2016 jednou z vítězek soutěže Ocenění českých podnikatelek a její inovátorská firma Naděje vyrábí bylinkové preparáty, které člověku pomáhají utužovat i navracet zdraví na základě velkého know-how. Alena Plášková je od loňského listopadu nositelkou Ceny Anežky Žaludové za osudový směr – letitý vztah a propagaci kvality napříč obory. Pražský butik Martiny Kaňkové mARTina vypovídá o majitelce ihned, jakmile sem vstoupíte, tvořivost a energie vás inspirují. Začátek roku je pro kartářky náročný – Helen Stanku je vyložila pro naše čtenářky, podnikatelky a manažerky: schopné ženy budou mít úspěch!

Prosperita Fresh Time

Prosperita Fresh Time   stáhnout pdf stáhnout pdf

\r\nLednové vydání Prosperity Fresh Time přineslo jako hlavní rozhovor slova Luboše Chaloupky, rektora Univerzity Jana Amose Komenského, například tvrdí, že dnešní studenti přesně vědí, kam chtějí v životě i kariéře směřovat. Zabývá se také otázkou, jak by měla vypadat budoucnost stárnoucí společnosti, zajímají ho nápady v péči o tělo i ducha seniorů. Management kvality má neexistující hranice, myslí si Pavel Mikoška, který zasvětil zavádění norem kvality v Ahold Czech Republic i jako viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR kus života. Za to obdržel cenu Manažer kvality roku 2016 loni na Pražském hradě v rámci programu Národní cena kvality ČR. Stanislava Koprdová ze spolku Český modrý mák vysvětlila, proč obhajuje pěstování i využívání českého máku. Eduard Koranda je generálním ředitelem společnosti ZEMAN maso-uzeniny, provedl nás historií úspěchu této značky na českém trhu výroby a prodeje čerstvých uzenin a masa. O lahodných sýrech zase hovořil Stanislav Coufal, předseda představenstva, sortiment jihlavské mlékárny Moravia Lacto je i pro ty, kteří trpí intolerancí na laktózu. Co v naší mluvě znamená Jít na jedno? Hospodská matematika říká, že to jsou tři velká piva!


Archív