INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Klienti ČSOB nyní mohou na své pobočce využívat nejen bankovní služby. Čas i peníze jim a ostatním zájemcům ušetří nabídka bankopojištění, díky níž mají vedle bankéře k dispozici i pojišťovacího poradce. S ním si mohou sjednat pojistné produkty i zkontrolovat smlouvy stávající.

„Lidé se velmi špatně orientují v rozsáhlé nabídce pojišťovacích produktů na trhu a navíc často nedovedou správně definovat své požadavky a potřeby. Proto nově přicházíme s nabídkou bankopojištění, kdy na vybraných pobočkách banky klienti naleznou pojišťovací specialisty, kteří jim rádi poradí s pokrytím jejich potřeb. Navíc mohou získávat zajímavé cenové výhody plynoucí z toho, že současně u ČSOB čerpají jak její bankovní, tak pojišťovací služby. A všechny na jednom místě," říká Petr Hutla, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB pro Specializované bankovnictví a pojištění.

Díky znalosti potřeb, finanční situace a platební historie dokáže ČSOB svým klientům nabídnout balíček finančních a pojistných produktů přesně na míru, navíc s cenovým zvýhodněním. Týká se jak přirozeně propojených služeb (jako je hypotéka a pojištění nemovitosti nebo kreditní karta s pojištěním proti krádeži), ale i dalších specializovaných produktů jako je životní a úrazové pojištění či unikátní produkt Best Doctors.

„Zavedení bankopojištění vychází nejen ze zkušeností mateřské KBC, která se dlouhodobě profiluje jako bankopojišťovna, ale také ze zkušeností a výzkumů ČSOB,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny. Podle něj jsou Češi v pojišťování poměrně nezodpovědní a často ani neznají základní fakta o své pojistce jako například celkovou částku, na kterou se pojišťují.

Chybují však i jinde. Z průzkumu ČSOB vyplynulo, že zatímco například pojištění domácnosti necháváme zpravidla ležet ladem, životní pojištění měníme až příliš často. „Mělo by tomu však být přesně naopak. Pojištění domácnosti je úzce spojeno s hodnotou vybavení bytu, a ta je během našeho života velice proměnlivá. Na tyto změny je třeba flexibilně reagovat, ideální je jeho aktualizace jednou za dva až tři roky. Naopak životní pojistka se zhodnocuje s časem. Změny těchto smluv je tak třeba provádět po důkladném uvážení. Průměrná doba životního pojištění však činí pouhých šest let,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen.

Za vše mluví čísla. V minulosti životní pojištění změnilo 59 % dotázaných. O změně uvažují i ti (26 %), kteří mají životní pojištění sjednané déle než deset let, a navíc, což je velmi překvapivé, i ti (32 %), kteří mají životní pojištění teprve rok.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3