INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Které z finančních produktů na trhu jsou nejlepší a kdo udává trend, každoročně prozrazuje anketa Zlatá koruna. Finanční akademie složená vedle finančníků i z novinářů, akademiků a podnikatelů znovu potvrdila, že v kategorii penzijních fondů má Penzijní společnost České pojišťovny silnou pozici. Po roce si tak PSČP opět odnáší stříbrnou trofej.

„Úspěch v soutěži Zlatá koruna je pro nás potvrzením skutečnosti, že naše nabídka a servis jsou odbornou veřejností respektovány. Jsme největší penzijní společnost, snažíme se trh kultivovat a přinášet na něj nové poznatky a zlepšení,“ říká Martin Pšaidl, ředitel pro obchod a marketing PSČP.

Penzijní společnost ČP ve všech fondech druhého i třetího pilíře nyní eviduje více než 1,3 milionu klientů, z toho více než čtvrt milionu přispívá na penzi také zaměstnavatel. V Transformovaném fondu za loňský rok připsal zhodnocení 2,1 % p.a. Celkový objem aktiv spravovaných PSČP vloni překročil hranici 80 miliard Kč.

Zlatá koruna je soutěž, v níž se od roku 2003 hodnotí finanční produkty na českém trhu. Produkty jsou rozděleny do 15 kategorií a zahrnují veškeré produkty z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a ostatních finančních služeb, které jsou určeny tzv. retailovým zákazníkům. Kromě odborníků sdružených ve Finanční akademii hodnotí v soutěži Zlatá koruna v samostatné anketě finanční produkty také široká veřejnost.

Penzijní společnost České pojišťovny je svým klientům stabilním partnerem již dvacet let a patří mezi často oceňované finanční instituce na českém trhu. Na stupně vítězů si její zástupci pravidelně chodí pro ceny v soutěžích Banka roku, Zlatý měšec a Czech TOP 100.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3