INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mobilní telefon – pro čtyři pětiny studentů ideální místo pro bezkontaktní nálepku. Jak vyplývá z průzkumu ČSOB, plných 57 % dotázaných studentů považuje nálepku jako vhodné řešení k platbám.

Bezkontaktní nálepku by si na svůj mobilní telefon dalo 80 % studentů. „Významně tím převyšují průměr v celé společnosti, který činí pouze 69 %,“ dokazuje oblibu mobilních technologií u mladé generace Jana Opršalová, výkonná manažerka útvaru Platební komfort a služby ČSOB. Použití mobilního telefonu se nabízí i z mnoha dalších důvodů. „Podle našich zjištění se jen 8 z 10 lidí domů vrátí pro peněženku, ale každý se vrátí pro zapomenutý mobilní telefon. Ztrátu telefonu také lidé zaregistrují rychleji než případnou ztrátu platební karty či peněženky,“ doplňuje Jana Opršalová.

Rychlejší a snadnější placení

Jednoduchost placení bezkontaktní nálepkou oceňuje 44 % studentů, čtvrtině se líbí především rychlost platby. Dvanáct procent studentů jako výhodu uvedlo, že si mohou nálepku nalepit kamkoliv. Navíc 72 % mladých, kteří již mají bezkontaktní platební kartu, by rádi využívali i nálepku pro snadnější a rychlejší placení.

Pojištění ochrání i telefon

V rámci vydání bezkontaktní nálepky si může klient sjednat výhodné pojištění ztráty a krádeže nálepky i osobních věcí. I nejlevnější pojištění se vztahuje na znovupořízení ztraceného mobilního telefonu do výše 2 000 korun, na peněženku, klíče a doklady do 5000 korun a ochrana proti zneužití po ztrátě je do výše 20 000 korun. Je samozřejmě možné si sjednat i pojištění s vyššími limity.

Zájem roste s příchodem školního roku

Zájem studentů o placení bezkontaktní nálepkou souvisí také se začátkem školního roku, kdy roste zájem o otevření bezplatného studentského konta u ČSOB. Potřeba studentů mít vlastní konto se zvyšuje na konci prázdnin a na začátku školního roku. Každý student VŠ nebo VOŠ má navíc ihned možnost požádat o kreditní kartu nebo povolené přečerpání účtu, což může pomoci překlenout výdaje spojené se začátkem studia. O platební nálepku je možné požádat on-line přes stránky www.platimbezkontaktne.cz.

„V září evidujeme zvýšenou poptávku o nová studentská konta, ty si zakládají především studenti vyšších ročníků středních škol a také ti, kteří nastupují na vysoké školy. Také průměrné zůstatky na účtech se v tomto období pohybují nejvýše za celý rok, což odráží potřeby spojené se začátkem školního roku,“ uvádí Jana Opršalová, výkonná manažerka útvaru Platební komfort a služby ČSOB.

Češi platí bezkontaktně

Bezkontaktní placení je u Čechů oblíbené a rychle si na něj zvykají. Počet i objem bezkontaktních plateb roste rychleji například ve srovnání se Slovenskem nebo Velkou Británií, upozorňuje ředitel útvaru Karty ČSOB Peter Demjanovič: „Během prvního pololetí 2014 bylo cca 40 % transakcí v ČR bezkontaktních. Zřejmě v žádné zemi na světě nedošlo k tak dynamickému růstu a oblibě bezkontaktních plateb jako u nás.“

V České republice je vydáno přes 10 milionu platebních karet, podíl bezkontaktních přesahuje 42 procent. ČSOB vydala již necelý milion bezkontaktních karet, to představuje 21% podíl na trhu bezkontaktních karet. Bezkontaktní nálepka pak funguje stejně jako platba bezkontaktní kartou. Zaplatit lze jakoukoli sumu, ale při platbě do 500 korun není vyžadován PIN. Nad 500 korun pak ano. V ČR je v současnosti 106 tisíc platebních míst, z nichž přes 50 procent již umožňuje bezkontaktní platbu. Nejvíce je tato služba rozšířena ve fastfoodech, supermarketech, drogeriích a lékárnách. ČSOB navíc jako jediná banka v ČR nabízí možnost navrhnout vlastní design pro debetní i kreditní nálepku, nebo si klient může vybrat ze čtyř předvolených motivů.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3