INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mPOS CSOB kartaČSOB a Era ve spolupráci s O2 jako první na českém trhu startují komerční provoz přenosného platebního terminálu, který pomůže živnostníkům a obchodníkům zjednodušit platební styk se zákazníky i celkovou správu jejich financí. Z pilotního do komerčního provozu plynule přechází zhruba více než 500 podnikatelů a zájem o mobilní platební terminál stále roste.

„Poslední dostupná data ukazují, že došlo na českém trhu k nárůstu počtu transakcí kartou u obchodníků o 23 %, z hlediska objemu transakce u obchodníků vzrostly meziročně o čtvrtinu*. Věříme, že díky mobilnímu platebnímu terminálu, který umožňuje akceptovat platební karty i v místech, kde to nebylo dříve možné a kde dominovala výhradně hotovost, dojde ještě k většímu zájmu o placení kartou. Lidé tak budou moct za provedenou práci zaplatit přímo řemeslníkovi či prodejci na trhu,“ vysvětluje Roland Katona, manažer útvaru Akceptace karet ČSOB a Ery. „Začali jsme také spolupracovat s taxislužbami, což přijde vhod například zákazníkům, kteří jinak při nedostatku hotovosti musí hledat bankomat, aby se vůbec dostali domů,“ dodává Roland Katona.

Průměrná částka, kterou mPOS přijme, se pohybuje okolo 600 korun. Rekordní částka zaplacená zákazníkem za provedené služby činí 23 690 korun. Jeden podnikatel provedl prostřednictvím terminálu mPOS více než 700 transakcí za měsíc a rekordní měsíční obrat na jednom terminálu byl zaznamenán v hodnotě 108 tisíc korun. Pro poskytnutí tohoto terminálu je nutné mít pouze chytrý mobilní telefon nebo tablet s operačním systémem Android od verze 4 či iOS verze 7 a vyšší, datové připojení, podnikatelský účet vedený u ČSOB či Ery a službu aktivně využívat.

Pro živnostníky, kteří nemají podnikatelský účet u ČSOB nebo Ery, připravil ve spolupráci s oběma bankami obdobné řešení operátor O2. „Službu jsme nazvali „Chytrá platba“ a zájemci z řad drobných podnikatelů si ji mohou pořídit online nebo u svého obchodního zástupce. Nemusí být přitom zákazníky našich mobilních služeb,“ říká Josef Puczok, který je ve společnosti O2 Czech Republic odpovědný za vývoj produktu Chytrá platba.

 

Mobilní terminál mPOS je zařízení pro akceptaci platebních karet MasterCard a Visa komunikující s chytrým mobilním telefonem či tabletem prostřednictvím technologie bluetooth. Terminál akceptuje kromě standardních čipových a magnetických karet také bezkontaktní platby včetně plateb mobilními telefony s technologií NFC. Služba vznikla ve spolupráci se společností O2 a za partnerské podpory Ingenico, Monet+, MasterCard a Visa.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3