INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Payment card  ISO format available 2015 2Platební karta Zwipe MasterCard® je první bezkontaktní platební karta na světě, která se ověřuje pomocí otisků prstů. Obsahuje integrované biometrické čidlo a zabezpečenou biometrickou technologii autentizace Zwipe, jež uchovává biometrická data držitele karty. Její součástí je dále certifikovaný zabezpečený prvek technologie EMV a bezkontaktní aplikace MasterCard. Nová karta je odpovědí na složitou otázku, jak zajistit rychlé a pohodlné platební řešení, které nedělá kompromisy z hlediska zabezpečení a byla již úspěšně testovaná s norskou bankou Sparebanken DIN, která je členem skupiny Eika.

Karta je první zařízení svého druhu, které v sobě spojuje bezpečnost biometrické autentizace s rychlostí a pohodlím bezkontaktních plateb. Údaje o otiscích prstů držitele jsou uloženy přímo na kartě, nikoli v externí databázi. Kartu Zwipe MasterCard lze používat k bezkontaktním platbám po aktivaci prostým načtením otisku prstu. Biometrické ověření nahrazuje zadávání PIN kódu, díky čemuž mohou držitelé na rozdíl od ostatních bezkontaktních plateb na trhu platit jakékoli částky.

Zwipe nyní připravuje příští generaci karty, která bude mít stejný formát jako standardní karta a bude fungovat se všemi platebními terminály. Na trh by měla být uvedena v roce 2015. Nová karta bude čerpat energii z platebních terminálů, a nebude tedy vyžadovat baterii.

„Již brzy MasterCard plánuje uvést biometrické bezkontaktní platební karty v Polsku, kde nyní probíhají jednání s bankou,“ říká Richard Walitza, ředitel pro rozvoj mobilních plateb a inovací MasterCard Europe ČR, SR a Rakousko.

Ajay Bhalla, ředitel divize zabezpečovacích řešení společnosti MasterCard, k nové kartě uvedl: „Měli bychom mít možnost identifikovat se i bez pomoci hesel nebo PIN kódů. K tomu nám může pomoci právě biometrická autentizace. Výzvou pro nás však je zajistit, aby tato technologie byla dostatečně bezpečná a přitom jednoduchá a pohodlná pro uživatele. První zkoušky provedené společností Zwipe jsou v tomto ohledu velkým pokrokem a výsledky jsou velmi slibné. Bezpečnost a zabezpečení každodenních plateb je jádrem podnikání společnosti MasterCard. I nadále budeme spolupracovat s novátorskými společnostmi jako Zwipe, abychom si udrželi náskok před podvodníky a dokázali poskytovat bezproblémově fungující platební řešení, protože v konečném důsledku o způsobu platby rozhodují vždy spotřebitelé.“

Kim Humborstad, zakladatel a generální ředitel společnosti Zwipe, dodal: „Náš pilotní projekt se Sparebanken DIN byl přijat velmi příznivě. Držitelům karet se líbí snadné ovládání karty i zvýšená úroveň zabezpečení. Mimořádně dobré reakce máme i ze strany maloobchodníků, kteří se ověřovacího projektu zúčastnili. Našim partnerům projekt umožnil získat cennou zpětnou vazbu od zákazníků, zkušenosti i nejlepší postupy pro fáze zavádění a nasazení technologie do provozu.“

„Biometrické ověřování a bezkontaktní komunikaci budeme nabízet u všech našich karet, protože tato technologie v sobě slučuje pohodlí a bezpečnost pro držitele karet i obchodníky,“ prohlásil Morten Danielsen, ředitel pro rozvoj podnikání Sparebanken DIN.

(tz)

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3