INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vienna Insurance Group zaznamenala jako přední pojišťovací koncern Rakouska a zemí střední a východní Evropy v roce 2014 velmi dobrý vývoj obchodní činnosti. Na základě přímo předepsaného, nekonsolidovaného pojistného v celkové výši zhruba 9,4 mld. eur dosáhl koncern navzdory negativním vlivům měnových kurzů úrovně předchozího roku. Organický růst bez mimořádných efektů představoval 2,6 procenta. Růstem pojistného o 10 procent prokázaly země zahrnuté do segmentu „Ostatní trhy“ svůj velký potenciál.

V neživotním/úrazovém pojištění bylo navzdory výrazným měnovým vlivům (-105 mil. EUR) a značné redukci obchodní činnosti společnosti Donau Versicherung v Itálii (-96 mil. EUR) opět získáno pojistné ve výši zhruba 4,7 mld. EUR.

V Rakousku vykompenzoval nadprůměrný růst ze strany společnosti Wiener Städtische Versicherung redukci obchodní činnosti v Itálii. Na obou etablovaných trzích SVE v České republice a na Slovensku vzrostlo pojistné Vienna Insurance Group v neživotním/úrazovém pojištění v lokální měně po přibližně třech procentech.

V Rumunsku se projevily první pozitivní účinky opatření, přijatých v rámci nadále složitého tržního prostředí. Neživotní/úrazové pojištění vykázalo poprvé po letech mírný vzestup v lokální měně o 0,3 procenta.

Velmi dynamicky se opět vyvíjela obchodní činnost v zemích segmentu „Ostatní trhy“. V Gruzii a Albánii tvořil růst v neživotním/úrazovém pojištění na lokální bázi obdivuhodných 50 procent. Výrazně dvouciferného růstu bylo dosaženo jmenovitě i v Srbsku, Makedonii a Bosně. Tento vývoj dokládá strategický význam celoplošného zastoupení Vienna Insurance Group v celém prostoru střední a východní Evropy.

Z důvodu silně konkurenčního prostředí, které v mnoha zemích panuje v pojištění motorových vozidel, vsadila Vienna Insurance Group cíleně na neživotní pojištění. Tento diferencovaný přístup byl základem růstu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3