INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Svátek svatého Valentýna se letos chystá oslavit až 70 % Čechů. Oproti loňskému roku plánují utratit na tento svátek zhruba o třetinu více než loni. V průměru plánují Češi vydat za oslavy Valentýna přes 1200 korun. Loni to přitom bylo zhruba 930 korun. Vyplynulo to z průzkumu Equa bank.

Oslavy svatého Valentýna se pro Čechy pomalu stávají samozřejmostí. Letos tento svátek plánuje slavit 7 z 10 Čechů. Třetina Čechů přitom stráví tento svátek u romantické večeře, další třetina pak dá raději přednost oslavám v soukromí. V průměru plánují Češi za večeři utratit 675 korun. Dalších 535 korun plánují Češi vydat za Valentýnský dárek. Každý druhý muž se chystá přinést ženě květinu, ženy naopak své partnery překvapí nejčastěji sladkostmi (31 %). Necelá pětina žen pak připravuje pro své partnery překvapení v podobě masáže. Na své si přijdou i domácí mazlíčci. Těm koupí drobný dárek každý čtvrtý Čech. Stejný počet dotázaných rovněž plánuje oslavit Valentýna kromě své polovičky také s milencem či milenkou.

Zlatníci se radovat nebudou

Pouze necelé procento mužů, kteří plánují letos slavit Valentýna, kupuje k Valentýnu dárek v podobě zásnubního prstenu, protože jsou pevně rozhodnuti, že při této příležitosti požádají svou drahou polovičku o ruku. Každý desátý muž se možná nakonec k tomuto kroku odhodlá, ale zatím si tím není zcela jistý. Celkově šperkem potěší drahou polovičku jen necelá 4 % Čechů.

Za valentýnský večer by měl platit muž

Za oslavy svátku zamilovaných by měl platit muž. Myslí si to 60 % dotazovaných. Dalších 40 % je ovšem přesvědčeno o tom, že útrata by se měla mezi muže a ženu dělit půl na půl. Tento názor převládá především u generace do 26 let, kde si toto myslí 7 z 10 Čechů. Naopak dvě třetiny Čechů nad 36 let prohlašují, že oslavy by měly jít na vrub muže.

Nejen při nakupování dárků na sv. Valentýna se dá významně ušetřit díky bonusovému program CARTE. Ten je zdarma ke každé debetní kartě od Equa bank a nabízí až 30% slevy.

„Z našeho průzkumu vyplývá, že důvěra v ekonomiku a silnější chuť veřejnosti k nakupování se promítla také do výdajů za dárky na Valentýna. Pokud zamilovaní využijí náš bonusový program CARTE, mohou výrazně ušetřit. Slevy mohou získat u více než 4000 obchodníků po celé ČR,“ uvedl Tomáš Veselý, ředitel depozitních produktů Equa bank.

Cena bez CARTE

Cena s CARTE

Výše bonusu

Květiny

175 Kč

149 Kč

15 %

Sladkosti

150 Kč

120 Kč

20 %

Masáž

200 Kč

160 Kč

20 %

Útrata v restauraci

675 Kč

540 Kč

20 %

CELKOVÁ ÚSPORA

231 Kč

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3