INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Edenred od června přichází s bezkontaktní čipovou stravenkovou kartou MasterCard. Na trh se uvádí v Brně a rozšíří se do celé ČR. Již od června budou moci tuzemští zaměstnanci platit za oběd nejen papírovými stravenkami, ale i před-placenou platební kartou Ticket Restaurant® Card (www.trc.cz).

Řešení na trh uvádí společnost Edenred ve spolu-práci s MasterCard. Platba stravenkovou kartou Ticket Restaurant® Card je jednoduchá a rychlá
a probíhá stejně jako platba běžnou bezkontaktní čipovou platební kartou. Karta Ticket Restaurant® Card je vybavena všemi nejmodernějšími bezpečnostními prvky a nyní prochází pilotním provozem. Jako první s ní mohou platit za své obědy zaměstnanci v Brně a rychle bude následovat rozšíření řešení do celé České republiky.

„K největším výhodám Ticket Restaurant Card v porovnání s papírovými stravenkami patří zjednodušení veškeré administrativy, úspora času a zjednodušení objednávání, distribuce stravenek mezi zaměstnance a rovněž zjednodušení celého systému proplácení stravenek smluvním provozovnám. Elektronická platební karta je trendem trhu, uživatelé jsou na karty zvyklí a Ticket Restaurant® Card ve spolupráci s MasterCard splňuje všechny bezpečnostní standardy platebních karet, což není běžné u jiných řešení.“ uvedl Pavel Kusý, Marketing & Strategic Propositions Director společnosti Edenred.

Ticket Restaurant® Card je výhodná i pro majitele restaurací – umožňuje rychlou platbu prostřednictvím klasických terminálů, nevyžaduje další zaškolení personálu, manuální počítání hodnoty stravenek při denní uzávěrce, ani další čas věnovaný  přípravě stravenek k proplácení. Uživatelé karet v restauraci utratí částku odpovídající ceně oběda a zejména mají i široký výběr smluvních provozoven, které přijímají bankovní karty.

Právě spolupráce se společností MasterCard je zárukou, že karta Ticket Restaurant® Card je skutečně moderním a bezpečným platebním nástrojem, když je akceptovatelná na standardních POS terminálech sítě MasterCard u smluvních partnerů Edenred. Kartou bude možno kromě klasických bankovních terminálů platit také pomocí speciální platební aplikace, kterou je možno jednoduše stáhnout do chytrého telefonu či tabletu.

Platit s kartou mohou zaměstnanci v restauracích i v obchodních řetězcích s potravinami, stejně tak i v menších prodejnách potravin, jako jsou například lahůdky. „Naším cílem je vždy poskytovat inovativní a jednoduchá řešení, která navíc splňují veškeré požadavky na bezpečnost, což Ticket Restaurant® Card jednoznačně splňuje,“ řekl Kusý.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3