INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Kampaň na podporu placení kartou spouští asociace Visa Europe. Partnery akce jsou Benzina, Tesco, CineStar, Intersport, Datart a Bontonland. Od 18. května do 30. června trvá společná kampaň Visa Europe a obchodníků nejznámějších  retailových značek, díky níž zákazník získá zajímavé slevy u stovek partnerských obchodů po celé republice. Stačí jen zaplatit na některé z čerpacích stanic společnosti Benzina kartou Visa.

„Je to vlastně dárek pro všechny držitele našich Visa karet. Poté, co zákazník zaplatí u Benziny kartou, na účtence najde speciální kód, který vymění za slevový voucher a může si velmi výhodně pořídit např. oblečení, elektroniku nebo lístek do kina,“ informuje Marcel Gajdoš, generální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensk

Během šesti týdnů, kdy akce trvá, tak může držitel Visa karty ušetřit jednu korunu na litr při nákupu prémiového paliva Verva, získat lístek do kina za 99 korun, obdržet slevu 200 korun při internetovém nakupování nad 1 000 korun nebo slevy v rozmezí 10 až dvacet procent na nákup oblečení, elektroniky nebo hudebních nosičů.

"S cross promotion máme zatím pozitivní zkušenosti, a i proto jsme se rozhodli podílet na této kampani. Očekáváme, že společná kampaň se společností Visa bude ještě úspěšnější, a to díky opravdu široké škále odměn, které se zákazníkům nabízejí. Od levnějších lístků do kina, přes CD, DVD, oblečení, elektroniku až po slevu na naše prémiová paliva Verva," říká Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti Benzina.

Kampaň bude mediálně podpořena, a to v rádiu, na internetu, v mobilech, na venkovních plochách, v tisku a prostřednictvím gelokačních SMS. Propagace bude probíhat také přímo na čerpacích stanicích Benzina a u jednotlivých partnerů v místě prodeje a rovněž přes jejich komunikační kanály, jako jsou newslettery, bannery, sociální sítě, apod.

Šance pro 93 tisíc obchodníků

Z výzkumů asociace Visa Europe vyplývá, že Česká republika sice vede evropské statistiky ve využívání bezkontaktních karet, celkově však z pohledu placení kartou Češi zůstávají daleko za evropským průměrem. Důvodem je jak nedostatečné pokrytí platebními terminály (zhruba poloviční v porovnání s průměrem EU), tak v určitých oblastech i neochota spotřebitelů platební karty používat.

„Ke konci roku 2014 jsme v České republice evidovali 110 308 platebních terminálů, které provozuje zhruba 45 tisíc obchodníků. Ve Visa Europe jsme nyní pečlivou analýzou trhu identifikovali mezi obchodníky 93 tisíc vhodných adeptů , kteří splňují veškeré předpoklady pro to, aby zavedli platby kartami. Ve světle těchto čísel se ukazuje, že v současnosti jsme z hlediska vybavenosti trhu terminály asi na třetině skutečného potenciálu,“ vyčísluje Marcel Gajdoš.

Největší potenciál pro zavádění karetních transakcí skýtá oblast prodeje a služeb, kde Visa vytipovala na 33 tisíc vhodných kandidátů. Další v pořadí jsou maloobchodníci (12 tisíc), provozovatelé restauračních zařízení (11 tisíc) či podnikatelé v oblasti auto-moto (7 tisíc).

Najdou se však i oblasti, kde je prostor pro zlepšování infrastruktury minimální. „Kupříkladu u čerpacích stanic dosahuje vybavenost platebními terminály 91 %. Karty však tvoří jednu třetinu objemu z celkových tržeb na čerpacích stanicích. Konkrétně v této oblasti se proto chceme prostřednictvím spuštěné kampaně zaměřit na změnu spotřebitelského chování,“ uvádí Marcel Gajdoš, regionání manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Praha – město karet

Situace kolem placení kartami se liší nejen podle zaměření obchodníků, ale i regionálně. Státem ve státě je Praha, kde je pokrytí platebními terminály v rámci republiky bezkonkurenčně nejvyšší, avšak zároveň je zde nejvíce obchodníků, kteří – navzodry tomu že by mohli – karty zatím nepřijímají. Společnost Visa jejich počet vyčíslila na 16 tisíc. O něco méně příležitostí k zavedení karetních plateb je ve Středočeském, Jihomoravském a Moravskoslezském kraji (od 11 do 8 tisíc), které se z hlediska aktuálního pokrytí terminály pohybují kolem celorepublikového průměru.

Nejméně příležitostí platit kartou, a zároveň nejmenší potenciál zavést platební terminály, je vedle Vysočiny v Libereckém, Pardubickém a Karlovarském kraji.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3