INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DIRECT pojistovnaRyze česká pojišťovna se chystá jednoduchým, přátelským a srozumitelným přístupem i produkty měnit zažité poměry v pojišťovnictví.

Na český trh se vrací DIRECT jako plnohodnotná pojišťovna, jejíž pojištění si lidé i firmy mohou sjednat tradičními cestami – přes pobočky, makléře a on-line kanály. DIRECT přichází s koncepcí „pojišťovny pro lidi“ založené na přístupu bořícím zažité mýty v pojišťovnictví.

Při svém startu DIRECT představuje cestovní pojištění v novém pojetí a bude poskytovat klientům svobodu pojištění kdykoliv ukončit.

DIRECT se na český trh v roce 2015 vrací ve zcela novém kontextu, než který byl spojován s původní značkou. Jde o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej,
ale využívá i další kanály jakou jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky. Základní platformu představovala akvizice Triglav pojišťovny (dokončená v červnu 2015).

Za vznikem DIRECTu stojí tým Pavla Řeháka, který pojišťovnu intenzivně připravoval od roku 2014. „Rozhodli jsme se s partnery, že chceme mít možnost změnit poměry v pojišťovnictví
a na základě vlastních zkušeností z finančních služeb vytvořit takovou pojišťovnu, kterou budeme schopni kdykoliv s čistým svědomím doporučit svým nejbližším, zkrátka pojišťovnu,
v níž věříme, že to jde i jinak. Pojišťovnu, která bude rychlá, jednoduchá, spolehlivá a hlavně přátelská,“ vysvětluje základní myšlenku Pavel Řehák, předseda představenstva DIRECT pojišťovny, a dodává: „Věříme, že každý v DIRECTu je doslova posedlý klientem – v tom nejlepším slova smyslu. Spokojenost klientů je pro nás podstatná.“

DIRECT pojišťovna podporuje myšlenku osobního přístupu tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince 221 221 221 dostupní vždy lidé. „Nebudeme standardně používat telefonní automat, u nás budou lidé mluvit s lidmi od prvního okamžiku,“ vysvětluje Pavel Řehák.

Férový přístup ke klientům je podpořený i dalším unikátním přístupem. DIRECT poskytuje všem klientům Garanci spokojenosti, a proto nabízí možnost retailovým klientům, kteří nebudou spokojení, pojištění kdykoliv ukončit.

DIRECT pojišťovna klade důraz také na to, aby produkty byly jasné, psané lidskou řečí
a měly vynikající parametry. Příkladem je nové cestovní pojištění, které má ve všech variantách neomezené limity v pojištění léčebných výloh. Velká pozornost byla kladena
na srozumitelnost pojistných smluv i pojistných podmínek. „Cestovní pojištění představuje první produkt, který je plně v duchu naší filozofie. Má jasné DIRECT DNA,“ upřesňuje Pavel Řehák. Další typy pojištění budou tuto novinku následovat.

Aktuálně DIRECT pojišťovna připravuje projekt tzv. inovačního centra, v jehož rámci bude
na vývoji dalších produktů a služeb spolupracovat s veřejností, která o to projeví zájem.
„Jsme přesvědčení, že jsou to lidé, kteří nám mohou pomoci budovat špičkovou pojišťovnu právě pro ně. Když stavíme pojišťovnu pro klienty, tak koho jiného bychom měli při vývoji novinek poslouchat?“ poodkrývá nejbližší plány Pavel Řehák.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3