INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

Brno spouští službu JIC KREATIVNÍ VOUCHER, která má prohloubit spolupráci mezi jihomoravskými firmami a profesionály z kreativních oborů. Cílem je povzbudit firmy, aby své podnikání uměly podpořit profesionální prezentací svého portfolia. Zájemci dostanou na společné projekty poukaz až 100 tisíc korun. Brno na vouchery přispívá 4 miliony korun. 

Na co firmy peníze dostanou? Může se jednat o redesign produktunebo třeba návrh nového vizuálního stylu společnosti. Vybírat budou z profesionálů v oborech jako je je grafika, design, marketing, ale i scénická umění, literatura nebo architektura. Na vzájemnou spolupráci získají jednorázovou dotaci v hodnotě až 75 procent nákladů, maximálně ale 100 tisíc korun.

JIC KREATIVNÍ VOUCHER je tuzemská novinka. „Inovativní firmy na jižní Moravě mají často produkty a služby, kterými vynikají nejen v lokálním, ale i celosvětovém měřítku. Mají skvěle zvládnutou technologii, méně energie už ale věnují komunikaci svého portfolia směrem k zákazníkům,“ vysvětluje ředitel JIC Jiří Hudeček, proč se JIC rozhodl pomáhat prohlubovat zkušenosti firem se spoluprací s kreativci.

Na projekt dal finance Magistrát města Brna. „Podle studie mapující místní kreativní odvětví je v Brně několik tisíc profesionálů v oblasti kreativního průmyslu. Ti všichni mohou firmám pomoci být konkurenceschopnější a inovativnější,“ uvádí brněnský primátor Petr Vokřál. Brno i JIC má s podporou firem formou poukazů zkušenosti – před sedmi lety Brno jako první město v republice zavedlo JIC INOVAČNÍ VOUCHER, který přispívá na propojení firem s vědci. Úspěšný koncept postupně zavedly i ostatní kraje.

Firmy sídlící v Jihomoravském kraji si budou moci vybrat ke spolupráci profesionály ze speciálně zřízené kreativní galerie. Do ní se od 2. listopadu můžou hlásit zájemci z kreativních oborů s minimálně pětiletou praxí. Žádosti o konkrétní projekty můžou firmy odevzdávat od 1. února 2016, po absolvování workshopu, na kterém získají informace o správném zadávání kreativního projektu. Vouchery zástupci města i JIC vylosují v dubnu 2016.

Inspirací jsou obdobné služby ve městech jako je Salzburg nebo Manchester. Tamní firmy díky poukazům navázaly dlouhodobou spolupráci s kreativci, která navíc odstartovala širší inovační procesy ve firmě.Více se dozvíte na http://www.jic.cz/kreativni-voucher.

(tz)

Slovo ke dni

  • Kde vládnou ženy a co z toho plyne

    Tak se jmenovalo setkání, jež se uskutečnilo 18. září v Praze z iniciativy agentury Helas, jež proslula organizováním originální soutěže Ocenění českých podnikatelek. Ta vyhledává a popularizuje osobnosti ženského businessu, firmy s českým kapitálem, jejichž majitelky jsou ženy. Téma onoho podvečera spojovaly čtyři příběhy, čtyři osudy těch, které našly odvahu a pustily se do podnikání po svém, originálně a bez předsudků. A co se za takovou odvahou skrývá? Nejen spousty času, osobní energie, odříkání, ale hlavně radost. Radost z nového poznání, výsledků, jež prokazují, že se věci i lidé dokáží dát do pohybu, pokud nechybí vůle, píle, chuť a sny. Obdiv patří ještě jedné maličkosti – že se tyto aktérky české podnikatelské scény nezdráhají mluvit o svých zkušenostech, pocitech, emocích před ostatními. Dar, který jim rozvazuje jazyk,...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE