INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Skupinova fotografie_ADFORS_tiskova_zprava_2V úterý 1. listopadu 2016 litomyšlský závod společnosti Saint-Gobain Adfors CZ oficiálně otevřel novou výrobní halu. Přípravy její výstavby započaly v dubnu tohoto roku a již po dvou měsících byl spuštěn zkušební provoz. Plného provozu se hala dočká postupně během tohoto měsíce. Největší zaměstnavatel v okrese Svitavy rozšířením závodu posiluje své řady o cca 30 nových pracovníků především dělnických profesí. Šanci získat práci v regionu mají např. tkadleny, seřizovači nebo elektrikáři. V následujících měsících pak společnost očekává růst až o dalších 70 zaměstnanců.

Přestože si Svitavsko z hlediska nezaměstnanosti stojí dle posledních informací Českého statistického úřadu z okresů Pardubického kraje nejhůře, litomyšlský závod si z pohledu vývoje počtu zaměstnanců drží stabilně rostoucí trend. Investice do rozšiřování výrobní kapacity vedly za poslední dva roky k navýšení počtu zaměstnanců celkem o 222 osob. „Jsme rádi, že jsme otevřením nové haly mohli nabídnout práci odborníkům z našeho regionu. V současnosti máme již na 1800 kmenových zaměstnanců, přičemž v následujících měsících očekáváme nárůst zhruba o dalších sedmdesát,“ uvedl Miloš Pavliš, generální ředitel společnosti Adfors CZ.

Spuštěním nové haly dosáhne litomyšlský závod výrazného rozšíření výrobní kapacity, které umožní navýšení produkce sklovláknitých materiálů o 30 procent. Posílí zejména finální produkce tzv. perlinky, která je důležitou součástí fasádních systémů a vnitřních omítek. „V otázce investic se vždy snažíme být velmi zodpovědní. V minulých letech jsme v reakci na rostoucí poptávku investovali nejprve do rozšiřování sklářských van, letos pak byla nutná výstavba nové haly pro zajištění dalších tkalcoven. Investice do technologického zázemí překročily v tomto roce půl miliardy korun, což nám umožní další stabilní růst,“ dodává Pavel Semirád, ředitel závodu v Litomyšli.

O společnosti ADFORS

Saint-Gobain ADFORS CZ je předním výrobcem a zpracovatelem sklovláknitých pramenů v Evropě. Ve svých výrobních závodech v Litomyšli a Hodonicích u Znojma sdružuje primární výrobu skleněného vlákna i jeho následné zpracování. ADFORS CZ nabízí široké portfolio výrobků pro stavebnictví i průmyslové aplikace, jako jsou sklovláknité mřížky (perlinky) ADFORS Vertex®, pásky FibaTape® určené na spoje sádrokartonových desek,  sklovláknité tapety Novelio® a výztuže do asfaltových vrstev GLASGRID®. ADFORS CZ zaměstnává více než 1800 pracovníků. Roční obrat v roce 2015 dosáhl 6,86 miliard Kč.

Více informací naleznete na www.adfors.cz nebo www.adfors.com.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3