INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto001mBank přichází se zcela novým konceptem modernizovaných poboček založených na digitálních technologiích. První pobočka tohoto druhu byla dnes představena v Českých Budějovicích.

Tyto inovativní prodejní místa pod názvem „light branch“ jsou doslova nabité moderními digitálními technologiemi, které mají klientovi usnadnit orientaci v produktech banky. Pobočka je vybavena tablety, LED obrazovkami, a oddělenou poradenskou částí. Klienti budou mít díky bezpečnému terminálu s připojením na internet možnost provádět veškeré transakce ve svém internetovém bankovnictví bez potřeby vlastního zařízení.

Nová kamenná pobočka poskytne klientům příležitost jednoduchého, rychlého a dostupného řešení jejich požadavků. Zároveň však nabízí možnost fyzického poradenství v případě zájmu o složitější produkty typumHypotéky či mPůjčky, kde klienti rádi vyhledávají spíše osobní konzultaci.

„Náš pilotní projekt zcela nového druhu poboček mBank jsme se rozhodli spustit v Českých Budějovicích,“ uvedl Pawel Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku. Pobočka je umístěna v nákupním centru Géčko na severu města. „Koncept moderních obchodních míst v obchodních centrech se nám plně osvědčil, proto ho chceme i nadále rozvíjet. Druhé prodejní místo nového typu za týden otevřeme v Hradci Králové a další budou následovat,“ dodal Kucharski.

mBank přišla do České republiky v roce 2007 jako první banka založená na novém principu, a to samoobslužném nízkonákladovém bankovnictví. Zákazníci si řídí své transakce a operace sami prostřednictvím internetového bankovnictví či telefonickou komunikací. Doplňkem samoobslužných kanálů je právě pobočková síť mBank, která čítá celkem 26 vlastních obchodních míst. Tu od loňského prosince doplňují také franšízová obchodní místa s názvem OK Point provozovaná spolupracovníky strategického partnera mBank, finančně-poradenské společnosti Broker Consulting.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3