INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

palirnaDruhá největší česká likérka, Palírna U Zeleného stromu plánuje letos růst tržeb téměř o desetinu na zhruba 1,55 miliardy korun. Loni tržby likérky s 500 letou tradicí vrostly o čtyři procenta na 1,4 miliardy korun. Přibližně stejný růst plánuje jedna z nejstarších palíren v Evropě také u exportu, kde chce proniknout na nové trhy, především v Číně, Japonsku, na Filipínách či v USA.

Pavel Kadlec, ředitel Palírny U Zeleného stromu:„Předpokládáme, že se nám v letošním roce bude dařit ještě lépe než v roce 2016. Ovlivní to především ekonomická situace a rostoucí kupní síla lidí, kteří budou více kupovat kvalitnější lihoviny. Zároveň letos plánujeme až o polovinu zvýšit marketingový rozpočet především na podporu našich klíčových značek Stará myslivecká, Vodka 42 a Hanácká vodka. To by se, nejen na základě loňské zkušenosti, mělo odrazit ve zvýšeném zájmu o tyto klíčové značky.

Palírna U Zeleného stromu chce podle Pavla Kadlece také výrazněji proniknout na nové zahraniční trhy. „Postupně připravujeme veškeré kroky k tomu, abychom ve druhé polovině roku mohli ohlásit nové trhy, na které vstoupíme. V letošním roce plánujeme, že export vzroste o více než sedm procent. Chceme se nově dostat na některý z trhů jako je Japonsko, Čína, Filipíny nebo USA, kde vidíme obrovský potenciál v růstu některých z našich klíčových značek. Naším cílem je, aby během následujících pěti let alespoň jedna z našich strategických značek byla významným hráčem na třech světových kontinentech,“ uvedl Pavel Kadlec.

Růst prodejů by se letos měl týkat všech tří strategických značek Palírny U Zeleného stromu, Staré myslivecké, Vodky 42 a Hanácké vodky. „Sázíme především na posilování znalosti a vztahů spotřebitelů k těmto značkám. Pomoci by nám mělo až 50 procentní navýšení marketingového rozpočtu oproti roku 2016. Počítáme tak s 10procentním růstem prodejů Staré myslivecké a zdvojnásobením objemů prodejů Staré Myslivecké Reserve.U Hanácké vodky plánujeme zvýšení o 25 procent v meziročním srovnání,“ doplnila marketingová ředitelka Zuzana Behová.

Palírna U Zeleného stromu ročně vyrobí 120 tisíc hektolitrů lihovin. V loňském roce dosáhla likérka podle neauditovaných výsledků zisku 22 milionů korun.

 
   

Palírna U Zeleného stromu a.s. má ojedinělou historii, která začala již v roce 1518. Jde o unikát nejen v Česku, ale v rámci celé Evropy. S největší pravděpodobností v Evropě neexistuje palírna, která by měla delší historii. Palírna U Zeleného stromu a.s.je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je 2. největším výrobcem lihovin v České republice. Zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na domácím trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek Palírna U Zeleného stromu a.s. se zákazníci mohou setkat v dalších patnácti zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate, Bushmills a další.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3