INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Samostatným prodejem IT služeb chce Konica Minolta v roce 2020 v Evropě dosáhnout ročního obratu ve výši 350 milionů eur. Trojnásobného navýšení oproti aktuálním výsledkům (fiskální rok 2015) plánuje docílit zejména rozvojem informačních a bezpečnostních systémů nebo služeb spojených se správou firemních procesů a digitalizací dokumentů. Česká Konica Minolta je v rámci IT služeb v současnosti třetí nejúspěšnější mezi 33 zeměmi Evropy, kde má společnost své zastoupení.

„Transformace společnosti z dodavatele tiskových řešení v poskytovatele komplexních IT služeb je dlouhodobým cílem celé skupiny. V Evropě jsme za tímto účelem koupili už několik firem. V roce 2015 k nim přibyla i česká společnost Webcom,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Tímto krokem se nám podařilo ještě více posílit význam českého zastoupení v rozvoji IT služeb v rámci skupiny. Dokazují to i naše tržby z posledního fiskálního roku tohoto segmentu ve výši 433 milionů korun, které byly třetí nejvyšší ze všech evropských zemí, kde Konica Minolta působí.“

Cílem Konica Minolta v Evropě pro rok 2020 v rámci prodeje samostatných IT služeb je nárůst ročního obratu z aktuálních 115 na 350 milionů eur. Po započítání i tzv. hybridních zákazníků, kteří tyto služby využívají jako doplněk ke standardním tiskovým řešením, plánuje skupina za tři roky dosáhnout tržeb ve výši 465 milionů eur.

Potenciál pro další rozvoji IT služeb na starém kontinentě mají podle Konica Minolta zejména země střední a východní Evropy, mezi kterými je Česká republika jasnou jedničkou. „Naším cílem pro rok 2020 je obrat ve výši 840 milionů korun. Přesto že je česká Konica Minolta už dnes v nabídce IT služeb podstatně dál než zbytek regionu, věřím, že se nám téměř dvojnásobného růstu tržeb podaří dosáhnout,“ informoval P. Čurda.

Mezi další evropské akvizice podporující rozvoj IT služeb Konica Minolta z posledních let patří například společnosti Raber+Märcker GmbH (nyní Konica Minolta IT Solutions GmbH) v Německu nebo Serians S.A.S ve Francii. Struktura vlastních IT společností má dlouhodobě přispívat k rozšiřování kompetencí Konica Minolta v oblasti služeb. Konkrétně se společnost zaměří na rozvoj ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže díky propojení systémů, hardwarových zařízení a softwaru do jedné vrstvy.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2015 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 70,1 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,9 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,1 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3