iprosperita

iprosperita

Sberbank vylepšuje spořicí účty
Úterý, 10. února 2015
Sberbank vylepšuje spořicí účty

Spořicí účty u Sberbank jsou ještě výhodnější než dosud. U nového FÉR spoření zvyšuje Sberbank hranici pro sazbu 1,63 % na 300 tisíc Kč a také zvyšuje sazbu ve druhém pásmu na 0,83 %, u spořicího účtu GARANCE 2016 se zvyšuje pásmo úročené 1,43 % z 2,5 mil. na 5 mil. Kč. Sazby u obou spořicích účtů navíc banka garantuje až do konce ledna 2016. Další výhodou je i zcela nový eShop, který klientům umožní založení spořicího účtu během pár minut bez nutnosti návštěvy pobočky.

pokračování »
 
Úterý, 10. února 2015
Vláda schválila dvacet programů

Ministerstvo průmyslu a obchodu vůči žadatelům a příjemcům podpory Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OP PIK) využívá nižšího členění programu - tzv. programy podpory. Vláda na svém dnešním jednání schválila 20 z celkového počtu 24 programů podpory v rámci OP PIK, ze kterého budou mít čeští podnikatelé možnost čerpat zhruba 120 miliard korun (4,331 miliardy EUR).

pokračování »
 
Pondělí, 09. února 2015
U VIG dynamický růst na všech trzích

Vienna Insurance Group zaznamenala jako přední pojišťovací koncern Rakouska a zemí střední a východní Evropy v roce 2014 velmi dobrý vývoj obchodní činnosti. Na základě přímo předepsaného, nekonsolidovaného pojistného v celkové výši zhruba 9,4 mld. eur dosáhl koncern navzdory negativním vlivům měnových kurzů úrovně předchozího roku. Organický růst bez mimořádných efektů představoval 2,6 procenta. Růstem pojistného o 10 procent prokázaly země zahrnuté do segmentu „Ostatní trhy“ svůj velký potenciál.

pokračování »
 

Kooperativa svým klientům ve druhé polovině ledna rozeslala daňová potvrzení k životnímu pojištění, která mohou využít k úspoře na daních. Jedná se o potvrzení o zaplaceném pojistném na tzv. soukromé životní pojištění, které si mohou odečíst od daňového základu.

pokračování »
 
Pátek, 06. února 2015
ČSOB nejlepší privátní bankou

ČSOB Private Banking potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu a boduje v anketě časopisu Euromoney. Společnost získala od tohoto mezinárodního časopisu titul Nejlepší privátní bankovnictví 2015 pro Českou republiku a porazila přibližně dvacítku privátních bank a finančních společností. Slavnostní vyhlášení soutěže proběhne 12. února v Londýně.

pokračování »
 
Pátek, 06. února 2015
mBank vykázala stabilní výsledky

Navzdory složité situaci na trhu zůstaly výsledky skupiny mBank v posledním čtvrtletí 2014 na stabilní a bezpečné úrovni. Čistý zisk dosažený v roce 2014 dosáhl úroveň 1,3 miliard polských zlotých a jen v posledních třech měsících roku představoval 309 milionů zlotých, řekl Cezary Stypułkowski, předseda představenstva mBank.

pokračování »
 

Jednou z velkých příležitostí je raketový rozvoj bezkontaktního placení, v němž je Česká republika evropským lídrem. Češi jsou první v počtu plateb bezkontaktní kartou – 3,3 transakcí za měsíc; mají rovněž největší útratu bezkontaktní kartou – zhruba 1 700 korun měsíčně. Bezkontaktním platbám se na domácím trhu daří především díky dobré infrastruktuře – bezkontaktních terminálů funguje v České republice již 57 tisíc, což je meziročně skoro o 120 procent více. Roste rovněž počet bezkontaktních karet Visa – celkem jich je v oběhu již 2,6 milionu, což je meziroční nárůst bezmála o 170 procent.

pokračování »
 

Po období nejistoty, kdy nebylo zřejmé, jak si penzijní fondy třetího pilíře povedou, se ukazují první výsledky. Penzijním fondům se začíná dařit a klienti objevují jejich výhody. Penzijní fondy ČSOB Penzijní společnosti za loňský rok zaznamenaly kladný výsledek.

pokračování »
 
Středa, 04. února 2015
mBank zabodovala hned třikrát

Již počtvrté se konala soutěž „Finparáda – Finanční produkt roku“. V kategorii Hypotéka roku obhájila mBank první místo z let 2012 a 2013, nově získala zlatou medaili za svůj produkt mPůjčka Plus. Se svým běžným účtem mKonto pak obsadila, stejně jako v předchozích letech, třetí příčku.

pokračování »
 

Česká asociace pojišťoven (ČAP) spouští v pořadí už osmou informační kampaň „Únor měsíc pojištění“. Ta se letos zaměří na podporu významu pojištění odpovědnosti v občanském životě. Upozorní na rizika spojená s každodenní běžnou činností, i na změny a nároky vyplývající z nového občanského zákoníku. Stejně jako v předešlých letech je součástí kampaně také unikátní průzkum veřejného mínění. Ten například ukazuje, kolik procent Čechů má odpovědnost pojištěnou, a jaká je jejich osobní zkušenost s odpovědnostní škodou.

pokračování »
 
<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 10 z 115

Další články

Doporučujeme