iprosperita

iprosperita

BILLA má plyšovou Superosmu
SocialTwist Tell-a-Friend
Pondělí, 10. září 2012
Novou podzimní spotřebitelskou sběratelskou soutěž zahajuje řetězec supermarketů BILLA. Zákazníci si v ní za nasbírané samolepky za nákupy budou moci vybrat jednu z osmi kvalitních plyšových hraček ve tvaru ovoce a zeleniny. Soutěž bude probíhat ve všech filiálkách BILLA do 27. listopadu.

Čerstvost: v BILLE nejvyšší priorita

„Superosma je originální čistě česká kampaň," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku. „Plyšáci jsou kvalitní a opravdu velmi povedené hračky. Za určitý počet samolepek je budeme rozdávat zdarma, dost si od toho slibujeme," dodal Szczypka. Každá z postaviček je členem zdravé patroly. Má svoje jméno, povahu a jedinečné vlastnosti. Společně informují děti i jejich rodiny o prospěšnosti konzumace čerstvého a kvalitního ovoce a zeleniny.

Hrací kartu dostanou zákazníci v každém obchodě BILLA. Za nákup v hodnotě 200 Kč a jejích násobků dostanou zdarma samolepky určené k vylepení do této karty. Plyšovou hračku dostane každý, kdo nasbírá 25 samolepek. Již při deseti pak pro získání odměny stačí doplatek ve výši 149 Kč. V průběhu celé kampaně budou v týdenních letácích v nabídce zdůrazňovány prémiové produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc. Maskoti v kostýmech plyšáků budou navštěvovat jednotlivé obchody a rozdávat v nich pexesa, obrázky a další informace k soutěži.

Poznámka: Vizuály kampaně včetně popisů všech postaviček a dalšího obrazového materiálu zašleme na vyžádání, případně je najdete ke stažení na www.dbm.cz v oddíle Mediaservis přiložené u této tiskové zprávy.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

(tz)

 

Pohledem redakční rady

malyVíno se stává stále více nedílnou součástí životního stylu řady lidí. Současně se v České republice zvyšuje i kultura konzumace vína a rostou nároky na jeho kvalitu. To mě těší jako ředitelku a sommelierku společnosti ResVinia, která se zaměřuje na prodej moravských a českých kvalitních vín. Prodáváme prověřená vína více než 30ti vinařských firem. S vybranými enology vinařství připravujeme vína, která uvádíme na trh pod naší značkou RESVINIA. S našimi víny se setkáte při mnoha významných společenských příležitostech, v nákupních galeriích a také v lékárnách, kam distribuujeme červené víno Bona Dea.

Víno Bona Dea  (název podle řecké bohyně zdraví a plodnosti) má doporučení odborné lékařské společnosti Sekce asistované reprodukce České gynekologické a porodnické společnosti od dubna 2013, od září 2013 se prodává v lékárnách po celé ČR.

Život je v poslední době až příliš překotný a uspěchanost k vínu nepatří. Přála bych si tedy a snad ze všeho nejvíce, aby našim klientům a všem, kteří si víno z nabídky společnosti ResVinia vyberou, vždy chutnalo, aby pili přiměřeně a s rozumem, aby víno přinášelo dobrou náladu, inspiraci, kladné emoce, radost. Aby se tak zároveň kultivoval nejen vztah k tomuto nápoji, ale i vztahy mezi lidmi. Bez dobrých a vstřícných vztahů se dlouhodobě žít totiž nedá. 

MVDr. Dana Odehnalová, MBA

ředitelka společnosti ResVinia, spol. s r.o.

www.vinoabobule.cz

www.vinoprozdravi.cz

 

Další články

Doporučujeme