INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

„Mixy“, nebo správně řečeno autodomíchávače brázdící české silnice jsou pro výrobce betonu už samy o sobě prezentací. Jejich barevné provedení prezentuje jednotlivé prvky firemního designu. A čím víc jich potkáte, tím lépe, protože to svědčí o velkém počtu objednávek. Pokud jde o jednoho z největších výrobců transportbetonu na českém trhu, jakým je skupina Českomoravský beton, lze potkat zeleno-šedo-bíle dekorované vozy víc než často. Ústředním motivem vizuálů jarní outdoorové kampaně skupiny Českomoravský beton se i z těchto důvodů stal autodomíchávač. Ten je totiž navíc i symbolem služeb, které dodávka transportbetonu zahrnuje, a to dopravy a čerpání. Letošní kampaň úzce navazuje na úspěch outdooru v loňském roce.

Billboardy i bigboardy s motivem autodomíchávače na betonovém pozadí se objeví v jarních měsících v celkem 10 největších městech České republiky, a to u hlavních tahů.S loňskou kampaní spojuje tu letošní jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan: „Beton až do domu“. Jejím cílem je informovat malé stavebníky a investory, ale i menší realizační firmy, že mohou nechat výrobu, dopravu i čerpání betonu na profesionálech.

Sdělení doplňuje odkaz na hlavní obchodní a informační portál skupiny Českomoravský beton www.transportbeton.cz.Návštěvníci zde na jednom místě rychle a snadno najdou všechny potřebné informace z oblasti výroby, dopravy a čerpání čerstvých betonových směsí. Na tomto portále je pro zájemce připraven také moderní on-line poptávkový systém, jehož prostřednictvím lze zaslat poptávku na zvolenou betonárnu nebo obchodníka. Zadávání poptávky je jednoduché a umožňuje rychlou orientaci v komplexní nabídce produktů a služeb. Českomoravský beton garantuje odpověď do dvou pracovních dnů od obdržení poptávky.

Souběžně s outdoorem začíná také on-line kampaň na portálech Seznamu a Centrum Holdings, konkrétně zaměřených na bydlení a stavbu, a dále printová kampaň v titulech o bydlení a životním stylu i v médiích zaměřených na odbornou stavební veřejnost. Kreativu si skupina Českomoravský beton tentokrát zajistila in-house, outdoorové plochy nakoupila FAMEDIA s. r. o.

O společnosti Českomoravský beton, a.s.

Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky. Skupina, jejíž vznik spadá do počátku 90. let minulého století, v současné době provozuje více než 68 nově postavených nebo zrekonstruovaných betonáren, které mají zavedený systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001 a splňují nejpřísnější ekologická kritéria. Celá skupina – holdingová společnost a její dceřiné společnosti vystupují pod jednou společnou obchodní značkou Českomoravský beton.

Skupina Českomoravský beton patří k největším výrobcům transportbetonu na českém trhu. Svými dodávkami se podílela na velkých stavbách dopravní infrastruktury, průmyslových, komerčních a bytových komplexů, ale i na stavbách rodinných domů a drobných rekonstrukcích.Českomoravský beton je spolu se společnostmi Českomoravský štěrk a Českomoravský cement součástí silné mezinárodní skupiny HeidelbergCement.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3