INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Své klienty a zákazníky oslovuje pro aktivní spolupráci na zlepšování produktů a služeb česká společnost Pears Health Cyber. Společnost zavedla pro všechny své aktivity metodiku, pomocí které získává na své služby zpětnou vazbu, kterou následně přetavuje do inovací a své služby rychle mění.

„Nestačí nám prostý průzkum spokojenosti, našim cílem je získávat názory a individuálně na ně reagovat, ať už jde o klienta z našich služeb šťastného, či nespokojeného. Potřebujeme vědět, jak jsou spokojení, jak jsou ochotni nejen naše služby objednávat, ale také je svým názorem posunovat dál k vyšší užitné hodnotě a spontánně je doporučovat. Jednoduše řečeno: stojí nám za to vypiplávat si klienty tak, aby byli s námi prostě šťastní,“ řekl Vladimír Finsterle, majitel společnosti a iniciátor projektu. 

Pro zjišťování spokojenosti si společnost vypracovala metodiku tzv. Indexu štěstí, která po každé vyřízené či stornované objednávce, reklamaci, skončeném projektu nebo transferové objednávce zjišťuje silné a slabé stránky produktu nebo služby. Metodiku zatím společnost aplikuje ve své internetové lékárně www.lekarna.cz (první a největší internetová lékárna ve střední Evropě) a v digitálním marketingu ve zdravotnictví (elektronický bulletin PIPPL.cz pro praktické lékaře, elektronický bulletin pro urology Urozpravodaj.cz).

„Sledujeme hlavně frekvenci určitých témat a ta, která se opakují, se snažíme řešit. Příklad? Často jsme četli vzkaz, že lidem vadí, že nemohou platit na osobních odběrech kartou. Tak to postupně měníme, i když je to pro nás nákladné. Považujeme to ale za prozákaznické opatření,“ doplňuje V. Finsterle 

S Indexem štěstí budou do podzimu aktivně pracovat všechny divize společnosti Pears Health Cyber, stane se trvalou součástí filozofie jejího podnikání. Vedení společnosti očekává, že díky metodice bude schopna rychle realizovat viditelné  proklientské změny a iniciovat strategická rozhodnutí včetně investic s největším dopadem.

O společnosti Pears Health Cyber

Česká společnost Pears Health Cyber už téměř 15 let podniká v oblasti farmacie a zdravotnictví. Je zakladatelem a lídrem internetového trhu s léčivými volně prodejnými přípravky a doplňky stravy, provozuje nejmladší síť kamenných lékáren, realizuje pacientské a edukační programy. Věnuje se digitální komunikaci a marketingovým konzultacím pro farma firmy, distribuci lékárenských produktů s vysokou přidanou hodnotou. Z pohledu klientů operuje společnost po celé Evropě včetně Ruska, z hlediska dodavatelů včetně Austrálie.

Více na www.pearshealthcyber.cz                      

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3