INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Jogurt borůvka Mléčné produkty ze sýrárny Orrero v Litovli, která je největší českou sýrárnou (patří do skupiny Brazzale, nejstaršího italského rodinného podniku mlékařsko-sýrařského odvětví), výrazně zabodovaly v soutěži o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2014 a Dětská chuťovka 2014.Při slavnostním vyhlášení cen, které se konalo 22. října 2014 v Rytířském sále Senátu ČR, byly oceněny mléčné výrobky Zákys přírodní, Tvaroh a Jogurt La Formaggeria borůvka, které získaly cenu "Česká chuťovka 2014", Mini snacku Gran Moravia dětská porota udělila cenu "Dětská chuťovka 2014".

Oceněné produkty Zákys, Tvaroh i Jogurt La Formaggeria borůvka patří do produktové řady Čerstvé z naší sýrárny, která se vyrábí v italské sýrárně Orrero v Litovli, a je určena pro řetězec podnikových prodejen La Formaggeria Gran Moravia.

Čerstvý Zákys přírodní patří do rodiny kysaných mléčných výrobků, které jsou nejvíce doporučovaným mléčným výrobkem. Jeho konzumace pomáhá zvýšit příjem vápníku, který má nezastupitelný význam v prevenci proti osteoporóze. Čerstvý zákys z Litovle je vyráběn z vysoce kvalitního mléka, díky němuž má lahodnou chuť. Nově je k dostání také  zákys ochucený v příchutích Jahoda a Meruňka.

Další oceněný produkt, tradiční Tvaroh, který sýrárna Orrero vyrábí nově od letošního léta, je výsledkem tradičních řemeslných postupů využívajících klasické zrací tvarožníky. Čerstvě vyrobený tvaroh je do prodejen La Formaggeria Gran Moravia dodáván následující den po výrobě a přímo v prodejnách je rozvažován na menší porce balené do plastových vaniček, které si pak zákazník odnáší domů. 

Ovocný Jogurt La Formaggeria borůvka se v litovelské sýrárně vyrábí z kvalitního kravského mléka podle původní receptury a plní se do stylových skleniček. Jeho jemná, typická přírodní mléčná vůně se po rozmíchání skvěle snoubí s výraznou vůní ovoce. Prodejny La Formaggeria Gran Moravia nabízí kromě borůvkového jogurtu také jogurt přírodní bílý, jahodový, meruňkový a višňový.

Dětská chuťovka 2014, Mini snack Gran Moravia, je sáček pěti samostatně balených dvaceti gramových kousků sýru Gran Moravia, které mají mnohostranné využití. Lze je konzumovat jako snack po jídle nebo jako rychlou svačinku do školy i do práce. Díky ideálním nutričním hodnotám sýru Gran Moravia, vysokému obsahu bílkovin a zároveň lehké stravitelnosti, jsou velmi vhodné pro doplnění energie po sportovním výkonu.

Orrero (skupina Brazzale):

V roce 1996 byla v srdci Moravy v blízkosti Olomouce založena sýrárna Orrero, jejímž hlavním produktem je sýr Gran Moravia. Kvalita tohoto sýru, lahodnost jeho typicky zrnitého těsta, nasládlá chuť, kterou získává v období zrání, hebká struktura a rafinované aroma vytváří sýr, který nesmí chybět v žádné kuchyni. Gran Moravia je sýr patřící na dobrý stůl a ke správné a zdravé výživě, který je vhodný také pro vegetariány. V roce 2003 získal sýr Gran Moravia ocenění národní značkou kvality KLASA, kterou uděluje Státní zemědělský intervenční fond mimořádně kvalitním výrobkům. V roce 2011 získal sýr Gran Moravia hlavní cenu za “Nejlepší inovaci výrobku” na mezinárodním veletrhu ANUGA v Kolíně nad Rýnem – Německo a v loňském roce významně zabodoval v soutěži “Mlékárenský výrobek roku 2013”, kterou organizuje Českomoravský svaz mlékárenský, kde získal hlavní cenu v kategorii PŘÍRODNÍ SÝRY POLOTVRDÉ A TVRDÉ a hlavní Cenu médií.

Skupina Brazzale je průkopníkem v ohleduplném chování k životnímu prostředí a v úspoře zdrojů. V roce 2010 vytvořila “Ekoudržitelný řetězec Gran Moravia”, který získal certifikaci vysledovatelnosti v souladu s normami UNI EN ISO 22005:2008. V rámci řetězce jsou stanovena přísná pravidla rovnováhy životního prostředí a pohodlí zvířat, která musí dodavatelé ve svých chovech dodržovat. Kromě toho je od roku 2012 Gran Moravia prvním sýrem na světě, který má vypočtenu svoji “vodní stopu” (Waterfootprint), již sděluje zákazníkům a díky níž bylo dosaženo velkých úspor ve spotřebě vody. Od roku 2012 vlastní Gran Moravia certifikaci Halal a díky vhodnosti pro vegetariánskou stravu také certifikaci “The Vegetarian Society“.   

Sýrárna Orrero je ale vyhlášená také produkcí čerstvého másla, jehož základem je vysoce kvalitní mléko určené pro výrobu sýru Gran Moravia. Vzrůstající oblibě se rovněž těší neustále se rozšiřující produktová řada „Čerstvé z naší sýrárny“, do které patří čerstvé sýry (mozzarella, ricotta, giuncata, giuncata con la rucola a několik variant sýru caciotta), syrovátkové nápoje, zákysy, ovocné i bílé jogurty a již zmiňované čerstvé máslo. Produktová řada Čerstvé z naší sýrárny je určena pro vlastní specializovanou síť prodejen La Formaggeria Gran Moravia.

www.orrero.cz

www.laformaggeria.cz

   

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3