INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

dm foto 3Růstem  obratu o téměř 4 procenta na  3,549 mld.  CZK úspěšně  uzavírá   společnost  dm   drogerie   markt    Česká   republika    prvních   šest   měsíců obchodního roku 2014/15 (říjen 2014 -  březen 2015). Tímto výborným  výsledkem  stvrzuje  dm úspěch  u zákazníků.
V rámci dvanáctého ročníku soutěže MasterCard  Obchodník roku 2014 se dm stala již počtvrté  v řadě  a celkově popáté vítězem v oborové  kategorii  Obchodník s drogerií a parfumerií roku 2014 (na   základě   reprezentativního  šetření   realizovaného  společností  INCOMA   GfK). 

Současně značka  dm  drogerie markt  obhájila  prestižní  cenu  Czech Superbrands Award 2015, která  je udělována nezávislou  odbornou komisí Brand  Council na  základě  známosti a obliby značky u spotřebitelů  na  českém  trhu  a bodovala  také  v anketě Česká máma 2014, kde  ji spotřebitelé prostřednictvím veřejného hlasování  opět zvolili nejlepší drogerií s dětským  sortimentem.

dm v Evropě

Mateřská  dm Rakousko se všemi jejími 100% dceřinými  společnostmi ve střední  a jihovýchodní Evropě  (tj.  v České  republice,  Maďarsku,  na  Slovensku,   ve  Slovinsku,  Chorvatsku,   Srbsku, Bosně   a   Hercegovině,   Rumunsku,  Bulharsku   a   Makedonii)   dokázala   za   první   polovinu obchodního roku 2014/15 (říjen 2014 – březen 2015) navýšit obrat  o 5,6 procent na 995 milionů Euro.
Celá skupina  dm  včetně  dm  Německo  pak  vykazuje  razantní meziroční  nárůst obratu o 9,4 procent na  4,48  miliard  Euro.  Počet  prodejen dm  ve všech  12 evropských  zemích  stoupl  za stejné  období  o 173 na  celkových 3.149 prodejen (plus  5,8 procent). Můžeme  tak říct, že růst
obratu není tvořen pouze expanzí, ale hovoříme  i o organickém růstu  stávajících prodejen dm.

Úspěch dlouhodobých cen

„Velmi nás  těší,  že  se  nám  i nadále daří  nabízet   rozmanitý   sortiment  produktů pro  naše zákazníky,  setkávat se  s nimi a na  základě  toho  vytvářet  kladný,  autentický  a nezaměnitelný vztah,“  vidí Gerhard   Fischer,  jednatel  společnosti  dm  Česká  republika,  úspěšný   vývoj jako výsledek společné práce.  Obrat  dm roste  také  díky ofenzivě dm dlouhodobých cen,  která  byla odstartována koncem  února  letošního roku kampaní „Vždy výhodně“:  Více než 2.000 produktů bylo dlouhodobě zlevněno. „Díky této  kampani jsme  garanci  dlouhodobých cen posunuli  ještě o stupeň výše. Kdo se rozhodne pokrýt svou potřebu drogistického zboží v dm,  ten si může  být jist, že svůj celkový nákup  pořídí  vždy výhodně  – a to  dnes,  stejně  jako zítra  a bez  nutnosti pořizování   velkých  zásob,“   zdůrazňuje  Gerhard   Fischer  a  dodává:   „dm   dlouhodobé  ceny garantují,  že  každé   snížení   ceny  v dm   je  platné  po  dobu   minimálně  čtyř  měsíců.   Jsme přesvědčeni, že skutečnou potřebou našich zákazníků  není časově náročné vyhledávání akčních nabídek, ale nákup  jimi preferovaného zboží právě v momentě, kdy ho nejvíc potřebují  a ne ve chvíli, kdy je u nás  zrovna levnější. Namísto  běhání  po akcích tak mohou ušetřený čas věnovat své rodině a zároveň  šetřit  rodinný rozpočet.“
Kromě investic do dm dlouhodobých cen společnost dm v posledních šesti měsících investovala více než  45  mil.  CZK  do  modernizace a  regenerace svých  prodejen,  logistického   centra   a budovy   centrální  správy.      V průběhu   uplynulého  půlroku   zmodernizovala  a  nabídla   tak zákazníkům  nejen   komfortnější  nakupování,  ale   i  výběr  z rozšířeného  sortimentu  ve  12 prodejnách dm.  Současně v únoru   realizovala  dm  sortimentní optimalizaci   téměř ve  všech svých prodejnách.

Rozmanitější, krásnější, lepší

Přibližně  každé  čtyři roky přistupuje  společnost dm  ke kompletní sortimentní  optimalizaci  ve všech svých prodejnách. Nákupní zvyklosti zákazníků  se mění  nejen  v průběhu času,  ale závisí také  na  dané  lokalitě.  Proto  se  společnost dm  rozhodla v únoru  letošního roku  při aktuální sortimentní  optimalizaci   uplatnit principy  mikromarketingu  a  šířku  prezentace individuálně přizpůsobit každé jednotlivé prodejně v závislosti na podílu na obratu dané  prodejny. Sortimentní optimalizace umožnila  v některých prodejnách rozšíření  nabídky  o dalších  až 500 položek.  Vzhledem  k rostoucímu  počtu  prodejen s  větší  prodejní  plochou  se  tak  zákazníci mohou těšit  na  rozšíření  nabídky  v kategorii  dětské  výživy, ústní  hygieny  nebo  výrobků  pro
domácnost. Cílem je nabídnout zákazníkovi větší výběr značek a širší sortiment.

Jednou z priorit  dm  zůstává  další rozvoj moderního designu všech prodejen dm.  Současně se sortimentní optimalizací  se proto  společnost dm rozhodla implementovat postupně na všechny své  prodejny   nové  designové  prvky,  které   mají  zajistit  ještě  větší  přehlednost  a  snadnější orientaci   zákazníků  v prodejnách.  V  layoutu   potravinových   doplňků   je  nově  každý  produkt doplněn přehledným regálovým  značením, které  tak zákazníkovi umožňuje lepší orientaci.  Do stropních prostor jsou  nově  osazovány  nové  sezónní  stropní  elementy. Světelné  pole  má  za úkol  vytvářet  dojem  přístupu  denního světla  do  prodejen.  Nové  designové prvky podtrhují značku  dm,   umožňují   zákazníkovi  spolehlivou   orientaci   a  starají  se  o  jedinečnou  nákupní atmosféru, díky níž se zákazník při nakupování cítí dobře.

23. bioznačka dm

Biopotraviny   tvoří  nedílnou   součást   nabídky   dm   již  řadu   let.   „Již  v  dobách,  kdy  se   o biopotraviny   zajímalo   jen  malé   procento  obyvatel,   bylo  naším   cílem  nabízet   zákazníkům kvalitní potraviny  a  kosmetiku v bio  kvalitě  za  příznivou  cenu  a  vést  je tak  k zamyšlení,  co můžeme my sami  udělat pro zachování  přírody  pro budoucí  generace,“ říká Gerhard  Fischer. V současné  době   nabízí  dm   již  více  než  1.000  položek   biopotravin,  přírodní   kosmetiky   a ekologických  čističů.  Produkty  biopotravin  dm  značek  však byly zatím  zákazníkům dostupné pouze  v dětské  výživě značky babylove.  Tuto  mezeru v jinak širokém  sortimentu dm  značek nyní  zacelí  nová  dm  značka  „dm  Bio“,  kterou  dm  uvede  na  český  trh  již koncem   dubna. Zavedení  nové značky dm  Bio je tak vlastně  jakýmsi zdůrazněním hodnot, které  jsou pro  dm důležité, totiž  úcta  k přírodě  i k člověku samému. „Sortiment zdravé  výživy tvoří podstatnou součást  dm.  Veškeré suroviny produktů značky dm  Bio pochází  z ekologického  zemědělství a splňují  přísné   předpisy   Evropské  unie  pro  bio  certifikaci.  Tímto  krokem   doplňujeme  naši širokou nabídku  biopotravin  dodavatelských značek,“  vysvětluje Gerhard  Fischer.
V první fázi se dm Bio představí základní  nabídkou  zhruba  45 produktů, zahrnující  jak nápoje, tak  obiloviny,  luštěniny   či  svačinky  v  podobě  přesnídávky   či  křupavých  chlebíčků.   Ve fázi následné  pak   bude   nabídka   dm   Bio  rozšířena  o   další   produkty   přinášející   ještě   větší rozmanitost.

Společně jeden pro druhého

V únoru   a  březnu  letošního roku  se  zástupci   dm  již popáté vydali mezi  žáky  prvních  tříd základních  škol po celé České republice, aby tak prostřednictvím dm  preventivního programu „Veselé  zoubky“  pomohli  školákům, jejich rodičům  a  pedagogům s prevencí  zubního  kazu.

Program získal  od  České  stomatologické komory  oprávnění používat  Pečeť  České stomatologické komory.  Tuto pečeť propůjčuje  ČSK vybraným  výrobkům  a projektům v oblasti prevence jako známku  kvality. Program napomáhá dětem, aby si utvořily co nejlepší  návyky ústní  hygieny  do  budoucího  života.  V letošním roce  se  zapojilo  dalších  45.000  dětí,  což je o 5.000 dětí  více než  v loňském  roce.  Společně  s dalšími  cca 10.000 dětmi, které  se  programu zúčastnily  v rámci  tour  po nákupních centrech v krajských městech celé  České republiky,  tak program oslovil za dobu své existence  již téměř 200.000 dětí.
Společnost dm  drogerie  markt  se  v listopadu  loňského  roku  zapojila  do Národní  potravinové sbírky  a  5,5  tunami potravin,   které  zákazníci  darovali  v prodejnách dm,  významně   přispěla k jejímu celkovému  úspěchu. V rámci druhého ročníku Národní potravinové  sbírky se podařilo  v České  republice   vybrat  celkem  173 tun  potravin.   Společnost  dm  pomohla také  logisticky, potraviny  ze všech  svých 220 prodejen svezla  do  regionálních potravinových  bank  na  vlastní náklady.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt  s.r.o.  v České republice  zahájila  činnost  v roce 1992 jako 100% dceřiná  společnost dm  drogerie markt  GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela  svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice  ze svého logistického  centra  v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard  Fischer a Ing. Pavel Kadečka.  Celkem v dm  pracuje  2.340 spolupracovníků. V obchodním roce 2013/2014 vykázala dm v České republice  obrat  ve výši 6,815 mld. CZK a upevnila  tak své postavení  jedničky na trhu  specializovaných  drogerií.  Na trh uvádí mimo  jiné dm značky Balea, alverde  přírodní  kosmetika, babylove,  Das gesunde Plus, Denkmit, Sundance, Visiomax či od konce dubna 2015 zcela novou značku dm Bio.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3