INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obrat společnosti Activa se v roce 2014 vyšplhal na 1,682 miliardy korun. Jednička mezi poskytovateli sortimentu pro provoz kanceláří tak meziročně utržila o 40 milionů více než v loňském roce. Vyplývá to z nejnovějších statistik společnosti, které hodnotí uplynulých 12 měsíců. Oproti roku 2013 dodala Activa loni zákazníkům například o 200 tun papíru více.

Activě loni stoupl počet zákazníků, a to o 1100. Celkem tak měla společnost 14 100 zákazníků, kterým zboží dopravila na 31 000 dodacích míst po celé České republice. „Loni jsme zaznamenali také nárůst počtu objednávek o 5 % a mírné zvýšení se týká i průměrné hodnoty objednávky. Zatímco v roce 2013 činila její hodnota průměrně 1418 korun, loni se již tato částka pohybovala kolem 1478 korun,“ okomentoval výsledky

Ing. Martin Holoubek, zástupce obchodního ředitele společnosti Activa, prodejce nejširšího katalogového sortimentu kancelářských potřeb, občerstvení, drogerie, hygienických a úklidových prostředků v Česku. Nárůst výsledků podle Holoubka není pouze o rozvoji trhu a spotřeby, ale o celkové úspěšnosti obchodní politiky. Například povědomí o službách společnosti Activa se dostává se změnou pracoviště asistentek a sekretářek do dalších firem. „Vyplácí se nám cenová transparentnost. Každý náš zákazník v katalogu, fyzickém i na webu, vidí, jaká je základní cena pro daný rok. Řada firem ceny nemá uvedené ani v katalogu, ani na webových stránkách,“ uvedl Martin Holoubek. Zákazníci si tak nemusejí pamatovat, že tužka původně stála osm korun, druhý den si ji koupí za 9,50.

 V českých kancelářích oproti roku 2013 vloni podle zkušeností Activy vzrostla také poptávka po papíru. „Meziročně jsme dodali zákazníkům o 200 tun papírů více. Přes polovinu přitom firmy žádaly v nejvyšší kvalitě,“ vysvětli Martin Holoubek. Firma přitom dodává pouze značkové papíry, jelikož nepřistoupila na nabídku levných „bílých“ přebalů.         

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3