INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Skypicker.com Olivera Dlouhého a majoritní vlastník investiční skupiny DRFG, David Rusňák, se spojili pro další etapu rozvoje UNIFERu. Inovativní internetový prodejce letenek získal 50% podíl v projektu, který doposud vlastnila investiční skupina DRFG. Oba si od vzájemné spolupráce slibují především posílení dosavadních aktivit a nalezení dalších směrů rozvoje projektu UNIFER.

„Skypicker poslední dva roky roste takovým tempem, že prakticky neustále hledáme nové kolegy, kteří by do našeho týmu rychle zapadli a pomohli nám splnit nikoli malý cíl, který zní: stát se největším celosvětovým prodejcem letenek. Máme vyzkoušeno, že UNIFER je místem, kde takoví lidé jsou a je proto logickou volbou tento projekt podpořit nejen z pozice klienta, ale i ho dále rozvíjet jako spoluvlastník,“ uvádí zakladatel Skypicker.com Oliver Dlouhý, a dodává: „Se skupinou Davida Rusňáka chceme, aby studenti v UNIFERu našli jedinečné místo pro rozvoj svých schopností a talentu, a aby zde díky neotřelému pohledu na věc vznikaly unikátní nápady a jedinečná řešení, jež budou využitelná v nejrůznějších oborech lidské činnosti. Samozřejmě počítám i s tím, že UNIFER bude i nadále úzce spolupracovat se Skypickerem, především v oblasti marketingu a servisu pro zahraniční trhy.“

„Jsem vděčný za to, že jsem měl možnost, společně s Patrikem Tuzou a Martinem Toncarem, stát u zrodu UNIFERu, místa, které propojuje talentované studenty brněnských univerzit s komerční sférou. Takovýto projekt je v ČR ojedinělý. Za dobu jeho existence jím prošly stovky studentů, podařilo se získat zajímavé klienty jako AXA, J&T Banka, Oracle, Dixons Retail, Magistrát města Brna, University of New York Prague, Skypicker a další. Chtěl bych poděkovat klientům, studentům a všem, kdo nám umožnili tento po všech stránkách užitečný projekt realizovat,“ uvádí zakladatel a majoritní vlastník investiční skupiny DRFG, David Rusňák, a dodává: „Spojení se Skypickerem zahajuje novou éru UNIFERu. Dennodenní řízení plně přenecháme jeho management týmu, který má ´drajv´a naši důvěru. Oliver i já budeme intenzivně pracovat na strategickém rozvoji projektu. To vše je příslibem, že by nová éra UNIFERu mohla být ještě úspěšnější, než ta předchozí. Standovi Gálikovi, který dovedl UNIFER k domluvené metě, bych rád poděkoval a popřál mu hodně štěstí v kariéře mimo strukturu DRFG.“

O UNIFERU

UNIFER alfa a. s. propojuje multioborové týmy elitních studentů a jejich mentory s veřejnými institucemi a firemní sférou. Tímto jim umožňuje plnohodnotně se zapojit do práce na řešení nejrůznějších reálných úkolů, které zadávají reální klienti. Na projektech vymýšlí a realizují inovace v oblastech marketingu, lidských zdrojů a ekonomických analýz. Společnosti tak získávají nejlepší řešení a studenti, prací na projektech,  získávají praxi, která prohlubuje jejich znalosti, navazují kontakty, které jim po dokončení studií mohou být užitečné při hledání zaměstnání, případně se rozhodují pro zahájení vlastního podnikání. Díky novým zkušenostem zároveň zvyšují svou možnost uplatnění na trhu práce. Kromě toho UNIFER studentům bezplatně nabízí řadu školení a rozvojových aktivit, které dále rozšiřují jejich kompetence. Více na www.UNIFER.cz.

O SKYPICKER.COM

Skypicker.com je inovativní celosvětový prodejce letenek zaměřující se na kombinace nespolupracujících aerolinek, kde je schopen díky vlastnímu vyspělému technickému řešení vyhledávat letecká spojení a cenové nabídky, které i věhlasné světové letenkářské portály nejsou schopny mít k dispozici, a následně na tato spojení prodávat letenky se zárukou na navazující lety.

Společnost patří k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v regionu. První prodeje letenek zrealizoval Skypicker v březnu roku 2013 v jednotkách kusů, zatímco dnes jeho měsíční obrat přesahuje 100 mil. Kč. Meziměsíční růst obratu tak dosahuje desítek procent.

To, že se jedná o smysluplný projekt s velkým potenciálem, dokazuje pozornost předních zahraničních médií. Vyhledávač Skypicker vysoce hodnotily mj. deníky The New York Times, Le Figaro, USA Today. či Business Insider.

O INVESTIČNÍ SKUPINĚ DRFG

Cílem investiční skupiny DRFG je zhodnocovat kapitál prostřednictvím private equity investic do majetkových podílů v perspektivních společnostech a projektech. Řídíme se investiční filozofií založenou na upřednostňování investic v oborech, kterým dobře rozumíme, v lokalitách, které jsou nám kulturně i geograficky blízké a v projektech, kde můžeme získat významný rozhodovací podíl. Preferujeme investice do finančních služeb, energetiky, telekomunikací a nemovitostí. Za perspektivní považujeme také technologie, vzdělávání a výzkum, výrobu a služby, zdravotnictví a start-upy. Více na www.drfg.cz, aktuální ekonomické ukazatele skupiny jsou uvedeny níže.

EKONOMICKÉ UKAZATELE 

 

2013
2014
2015*
AKTIVA
   470 740
984 157
1 531 419
VLASTNÍ KAPITÁL                    
   221 938    
324 803
   558 722  
VÝNOSY
   160 178   
   236 833  
   230 187  


 * Data k 30.6. 2015 a výnosy za první polovinu roku 2015. Čísla jsou uvedena v tisících Kč.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3