INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Růstem  obratu o více než  10 % na  3,906  miliard  CZK při konstantním počtu  220 prodejen uzavírá  společnost dm  drogerie markt  Česká republika úspěšně 1. pololetí  obchodního  roku 2015/16 (říjen  2015 - březen 2016). Tímto  výborným výsledkem stvrzuje dm úspěch u zákazníků.

dm  tak  silně  navyšuje  obrat  zejména díky organickému růstu  obratu v jednotlivých  místech prodeje. „Obchodní  rok  2015/16 se  nesl  a  i nadále pokračuje ve znamení kampaně  „Vždy výhodně“.  Závazek  dm  dlouhodobých cen  znamená, že  se  naši  zákazníci  nemusí   stresovat krátkodobými akčními nabídkami, neboť garantujeme, že každé snížení prodejní  ceny je platné po  dobu  minimálně čtyř měsíců. Zákazníci si tak  mohou být  jistí, že  celý svůj nákup  pořídí v dm vždy výhodně,“  zdůrazňuje Gerhard  Fischer, jednatel dm drogerie markt  Česká republika.

dm v Evropě

Mateřská  dm  Rakousko,  která  letos  slaví již 40.  výročí svého  působení na  rakouském trhu, se   všemi   svými  deseti   100%  dceřinými   společnostmi  ve  střední   a   jihovýchodní   Evropě (tj.  v České  republice,  Maďarsku,  na  Slovensku,   ve  Slovinsku,  Chorvatsku,   Srbsku,   Bosně a  Hercegovině,   Rumunsku, Bulharsku  a  Makedonii)  dokázala   za  první  polovinu  obchodního roku 2015/16 (říjen 2015 – březen 2016) navýšit obrat  o 7,9 % na 1,08 miliard Euro (neočištěno o kurzový rozdíl).
Celá skupina  dm  včetně  dm  Německo  pak  vykazuje k 31. 3. 2016 razantní meziroční  nárůst obratu o 6,8 % na 4,78 miliard Euro. Počet prodejen dm ve všech 12 evropských zemích  stoupl v období 1. 4. 2015 až 31. 3. 2016 o 133, vzrostl tedy o 4,2 %. Počet  spolupracovníků se navýšil o 2.348 lidí.

Velkou pozornost  věnuje  dm  průběžnému zkvalitňování  prodejního  prostředí  a  kvalitativní
expanzi.  Jen v posledních šesti měsících investovala  dm do modernizace svých prodejen téměř 45milionů CZK.     

V tomto období bylo v novém designu otevřeno celkem 15 prodejen. Do druhé  poloviny obchodního roku 2015/16 jsou naplánované další investice  do modernizace ve výši více než  64 milionů  CZK.  Celkem by tedy měla  dm  Česká republika  v obchodním roce 2015/16 modernizovat a částečně zvětšit prodejní plochu 32 prodejen.

Společnost  dm obhajuje ocenění

Společnost dm drogerie markt  s.r.o.  obhájila  i v roce 2016 prestižní cenu „Czech Superbrands Award“.  Toto  ocenění   získala  dm  v čtyřleté   historii  soutěže  na  českém   trhu   již  počtvrté. dm  opakovaně uspěla  také  v anketě „Česká máma 2015“, kde  ji spotřebitelé  prostřednictvím veřejného hlasování  opět  zvolili nejoblíbenější drogerií  s dětským  sortimentem. V závěru  roku
2015 hodnotilo   4.000  respondentů z celé  České  republiky svou  důvěru v jednotlivé  značky.

V kategorii „drogerie“ získala dm ocenění „Nejdůvěryhodnější značka“.

Společenská  odpovědnost v dm žije

Nová CSR aktivita „dm pomáhá dětem“ má za úkol pomoci  rodinám s malými dětmi, které  se nešťastnou shodou okolností  ocitly v těžké  životní situaci.  Zákazníci dm od října 2015 do února 2016  přispívali   svými  body   věrnostního  programu  dm   active   beauty   svět   výhod,   které společnost dm proměnila v materiální pomoc  v podobě dětských  plen.  Celkově se dm zavázala darovat  jeden  milion jednorázových dětských plen. S výběrem vhodných rodin pomáhá společnosti dm organizace Charita Česká republika. Aktuálně bylo již více než půl milionu plen předáno vybraným rodinám.
Letos dm  zahájila  již 6. ročník dm  preventivního programu „Veselé zoubky”. Od jeho založení v roce 2011 dm   prohloubila  znalosti správného čištění zubů již u více než  250.000 dětí a v letošním roce měli tuto možnost i zákazníci všech prodejen dm.
Ochotu  pomáhat ostatním  prokazují  společně s dm  i její zákazníci.  Svědčí o tom  mimo  jiné jejich aktivní přístup  k Národní potravinové sbírce, do které se dm zapojila již druhým rokem. V dm se tak podařilo  shromáždit přes 5,85 tuny trvanlivých potravin.

Spolupracovníci hodnotí společnost dm „velmi dobře“

Začátkem  roku  2016 se konal v celé skupině dm již třetí průzkum názorů spolupracovníků. Zúčastnilo  se  ho více než  10.000 lidí, kteří tak  svými názory  poskytli cenné  impulzy  pro další rozvoj společnosti. V rámci tohoto průzkumu spolupracovníci vystavili dm opět velmi  dobré vysvědčení. Vysoká úroveň kvality pracovního prostředí, která byla  zjištěna již v letech  2010 a 2013, byla tímto potvrzena a může být dále rozvíjena.

Drogistické vzdělávání bude importováno

V  rámci  drogistického  vzdělávání  klade  dm  důraz  na  etablování profesní  kvalifikace  v dnes již neexistujícím,  ale z hlediska  dm žádoucím oboru „drogista“. V Rakousku  budou ve   spolupráci s  drogistickým grémiem hospodářské   komory   Rakouska a rakouskými učňovskými školami nově připraveny jednotné  učební   materiály  pro   odborné  vzdělávání drogistů.
Tyto  rozsáhlé  učební   materiály   se v deseti dceřiných společnostech dm Rakousko, tedy i v České republice, stanou podkladem pro  přípravu  profesionálních učebních  osnov.  Tímto projektem  pod   názvem   „dm   Campus“   byl  položen základní kámen budoucího  duálního odborného vzdělávání  oboru  „drogista“.   Od podzimu 2016 se tohoto ročního  vzdělávacího programu zúčastní v rakouském Salzburku a Vídni i mezinárodní pilotní skupina sestávající se z 80 členů  celkem z jedenácti různých zemí - zástupců dm Rakouska a dceřiných  společností včetně České republiky.

Potřeby zákazníků na prvním místě

Před  rokem  vstoupila  na  český trh  nová  dm  značka  dmBio  a zákazníkům představila  zhruba 45   výrobků. „Touto   novou   dm   značkou jsme oslovili zejména zákazníky,  kteří dbají na kvalitu potravin. Lidé si uvědomují, že dmBio  jsou  kvalitní  výrobky za  výhodnou  cenu,“ vysvětluje Gerhard  Fischer  a doplňuje: „Velmi mile nás překvapilo,  jak rychle si dmBio  našlo cestu  do českých domácností.  Reagujeme na  požadavky  zákazníků,  a proto  sortiment dmBio dále    rozšiřujeme, v současné   chvíli  představuje sortiment naší nejnovější dm značky již více než  230 položek.“  Potřeby  zákazníků a jejich komfort při nakupování jsou pro dm prioritou, a tak za  účelem zkvalitnění služeb byla na   začátku  letošního roku ve všech prodejnách dm  zpřístupněna  pro  zákazníky free  Wi-Fi, tedy  bezdrátové  připojení  k internetu zdarma. Jedná  se  o další  krok ke zlepšení  poskytovaných  služeb  zákazníkům při nakupování
v prodejnách dm.


(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3