INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AutoPoint Praha_SpořilovSíť autobazarů AutoPoint, patřící do skupiny Auto Palace, eviduje za prvních 9 měsíců tohoto roku 20% nárůst ve výkupu vozidel s jasným českým původem. V nabídce bazaru se tak nyní nachází ze zhruba 30 % vozy, které si zákazníci zakoupili přímo v Auto Palace nebo je v rámci skupiny servisovali a nyní je mění za novější modely. Zbytek tvoří ojetiny vykoupené od ostatních zákazníků a prověřených třetích stran.

Zákazníci autobazarů AutoPoint mohou v současné době vybírat z vůbec nejširší nabídky vozů s naprosto jasnou historií původu z ČR než kdy předtím. Společnost od začátku roku vykoupila rekordní počet 1 800 vozů (80 %) pocházejících z tuzemska. V meziročním srovnání se v portfoliu autobazaru nachází o 20 % více ojetin přímo z ČR, navíc 70 % jich je po 1. majiteli.

Nárůst ve výkupech tuzemských vozů svědčí o tom, že čeští zákazníci se nebojí investovat a dříve obměňují svůj vozový park. Napomáhá tomu nejen příznivá ekonomická situace tuzemských domácností, ale i množství akčních nabídek a možností financování, které dealeři zájemcům o nové vozy nabízejí. Zákazníci tak většinou vymění vůz po 5 – 6 letech od nákupu, ať už vůz koupí za hotové nebo na úvěr či leasing.

Byť údaje statistiky Svazu dovozců automobilů hovoří o tom, že dovoz ojetin stále stoupá a více než 50 % z nich je u nás starších 10 let, v našich autobazarech tomu tak není. Našim zákazníkům nabízíme vozy staré v průměru 5,5 roku,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Vozy v našem portfoliu mají najeto zhruba 84 000 kilometrů a jejich cena se pohybuje průměrně okolo 287 000 Kč. Jde zejména o vozy pořízené zákazníky v našich dealerstvích, případně námi servisované nebo provozované námi vlastněnou půjčovnou RentPoint, což konečnému zájemci garantuje, že jde o vozidla prověřená,“ dodává Ralph Howie.

 

Společnost AutoPoint patří v současnosti na českém trhu mezi autobazary s nejširší nabídkou vozů. V tuto chvíli má ve svém portfoliu téměř 1 500 ojetin – od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy. 

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3