INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

vyhlášení Marketéra_roku_2016_copyV podvečer 18. května 2017 se již tradičně v příjemném prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 12. ročníku Marketér roku 2016. Nás těší, že zvláštní cenu České marketingové společnosti Růžového delfína získala šéfredaktorka Madam Business PhDr. Eva Brixi za originální marketingovou komunikaci zaměřenou na ženy - manažerky v Prosperitě Madam Business.

Snímek je ze slavnostního vyhlášení Marketéra roku 2016

Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovou zpříjemnil slavnostní chvíle všem zúčastněným. Setkání obohatila i výstavka fotografických obrazů uměleckého fotografa Jadrana Šetlíka, který do své galerie připravuje nový projekt Významných osobností českého marketingu.

Prezidentka ČMS Jitka Vysekalová uvádí, že pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Dvanáctý ročník je za námi, ale již se připravuje ten další, třináctý. Věřme, že třináctka je šťastné číslo.

"Letos byla soutěž velmi silně obsazena, a tak kromě Velkého modrého delfína a hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Těší nás, že o soutěž je každým rokem větší zájem," říká předseda hodnotitelské komise Gustav Tomek.

IMG 3006_upr

 

 

 

 

 

 

Na snímku šéfredaktorka Eva Brixi přebírá cenu Růžového delfína

Výsledky soutěže

Velký modrý delfín - hlavní cena soutěže

Ing. Margaréta Víghová, Ph.D.
ZETOR TRACTORS, a.s. - ředitelka korporátní komunikace
za realizaci nové marketingové strategie úspěšné na mezinárodních trzích

Cena Zelený delfín

Jaroslav Barvíř
Krondorf, a.s. - spolumajitel, generální manažer, prokurista
za unikátní přístup při uvedení nového produktu na trh

Cena Zlatý delfín

Ing. Jaroslav Kurčík
PENAM, a.s. - generální ředitel
za rozvoj produktové politiky a úspěšné řešení interní i externí komunikace

Cena Purpurový delfín

Ing. Marie Mošová
HARTMANN-RICO, a.s. - Marketing manager
za novou marketingovou strategii zaměřenou na komplexní potřeby zákazníka

Zvláštní cena prezidia ČMS Zelený eko-delfín

Bronislav Janeček
REC Group, s.r.o. - generální ředitel
za originální marketingovou strategii podporující ekologii, rozvoj nových forem podnikání a kulturu

Zvláštní cena prezidia ČMS Růžový delfín

PhDr. Eva Brixi-Šimková
Prosperita - šéfredaktorka
za specifickou formu marketingové komunikace zaměřenou na ženy-manažerky

Zvláštní cena prezidia ČMS Duhový delfín

ng. Jaromír Kříž
Merkur toys, s.r.o - ředitel a jednatel
za rozvoj marketingové strategie podporující technické vzdělávání mládeže

Zvláštní cena prezidia ČMS Duhový delfín

Miroslav Šorma
Vánoční ozdoby, DUV - družstvo - předseda
za úspěšnou inovaci produktů charakterizujících českou výrobní tradici

Zvláštní cena prezidia ČMS Duhový delfín

Vinařský fond ČR
za strategii posilující hodnotu produktů a značek tuzemského vinařství

Malí delfíni

Martina Bauerová
Papei, a.s. - vedoucí komunikace a marketingu
za marketingovou strategii podporující novou koncepci produktu a komunikace

Ing. Kateřina Kadlecová
USSPA, s.r.o. - ředitelka
za úspěšné uvedení produktů nové generace na trh

Ing. Alena Kotašková
Madeta, a.s. - Senior product manager
za úspěšnou realizaci nových forem komunikační politiky

Petr Paksi, MBA
J.A.P., spol. s r.o. - výkonný ředitel
za úspěšnou realizaci nového přístupu k produktovému designu

Ing. Radka Prokopová
Alcaplast, s.r.o. - výkonná ředitelka
za komplexní přístup k marketingové strategii při uvádění nových produktů na trh

Anna Tůmová
České Radiokomunikace a.s. - Head Of Marketing a PR
za originální přístup k budování značky se zřetelem na potřeby zákazníka

Diplom za úspěšnou nominaci marketingového projektu

Jana Kiclová
OKNOHTERM, s.r.o. - ředitelka marketingu

Ing. Tomáš Milich
OVUS - podnik živočišné výroby, s.r.o. - jednatel

Petr Patočka
Čajová květina, s.r.o. - jednatel

Ing. Andrea Trčková
Mgr. Ladislav Kavan - LK SERVIS - výkonná ředitelka

Marek Valášek
LearnTube, s.r.o. - ředitel obsahu, founder

Ing. Miluše Valdová
Druchema, družstvo pro chemickou výrobu a služby - obchodní a marketingová ředitelka

Mladý delfín

Porota pod vedením doc. ing. Olgy Juráškové, Ph.D. udělila dva Mladé delfíny a dva diplomy.

Mladý delfín

kolektiv studentek Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Kateřina Martínková, Tereza Vodáková

za marketingový projekt v soutěži Marketér roku 2016 - Mladý delfín
na téma Jak komunikovat značku Made in Czechia

Mladý delfín

kolektiv studentek Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty mezinárodních vztahů, Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací
Lucie Kloboučníková, Ivana Dvořáková, Eliška Farářová

za marketingový projekt v soutěži Marketér roku 2016 - Mladý delfín
na téma Jak komunikovat značku Made in Czechia

diplom

kolektiv studentek Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty mezinárodních vztahů, Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací
Anastasia Kobzareva, Jitka Davidová, Elizaveta Shkiria

diplom

kolektiv studentek Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Magdalena Pecníková, Jana Pastyříková

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3