INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok nejlepší v historii působení firmy v ČR. Za rok 2016 prodala společnost celkem 14 069 nových a ojetých automobilů, což v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o téměř pětinu (18 %). Dealerská síť s celkovým obratem 5,8 mld. Kč v roce 2016 zároveň upevnila svoji pozici druhého největšího dealera automobilů v ČR.

Hospodaření firmy

Loňský rok byl pro skupinu Auto Palace rekordní hned v několika faktorech. Firma překonala svůj loňský obrat o více než 850 mil. Kč a zároveň prodala nejvíce automobilů v historii působení na českém trhu. Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť celkem 11 243 nových a 2 826 ojetých automobilů, tedy o 18 % více než v roce 2015. V porovnání let 2016 a 2015 Auto Palace zvýšil prodej nových vozů o 16 % a ojetin o 26 %.

Skupina Auto Palace rostla vloni také dynamičtěji než automobilový trh v ČR celkově (12,5 %). Od roku 1991 prodala firma dohromady na českém a slovenském trhu 128 543 nových a ojetých vozů.

Prvenství v prodejích

Auto Palace vloni udržel prvenství v prodejích značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai. V současnosti je dealerská síť prodejcem č. 2 značky Volvo, č. 3 vozů Opel a 5. nejvýznamnějším prodejcem Peugeot v ČR. Po třech letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově se společnost řadí na vynikající 9. místo v celkových prodejích ze všech 184 dealerů Škoda v ČR.

Největšího podílu prodaných nových vozů vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace automobily značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5 536 kusů. Druhou příčku obsadil Hyundai s celkovým počtem 1 637 vozů následovaný značkou Škoda s 1 621 automobily. Ojetinám pak kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy, následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).

Silná pozice ve fleetových prodejích a operativním leasingu

Firmě se mimořádně dařilo i ve fleetových prodejích, v jejichž rámci zaznamenala společnost 31% nárůst. Ještě více se skupině dařilo při uzavírání smluv na operativní leasing, kde firma eviduje nárůst o více než 50 % oproti roku 2015.

Budoucí plány a investice

Firma vloni dokončila další fázi modernizace svých showroomů. Celkově investovala do rekonstrukcí 36 mil. Kč a dalších 28 mil. Kč má vyčleněno pro tento rok. V souvislosti s rostoucí poptávkou po vozech Tesla, společnost rovněž rozšiřuje flotilu této značky na 6 automobilů, které budou k zapůjčení v autopůjčovně RentPoint. Skupina zároveň vyhledává vhodné příležitosti pro rozšiřování své podnikatelské činnosti v ČR i na Slovensku.

„Rok 2016 byl pro nás velmi úspěšným, a to hned v několika směrech. Dosáhli jsme vynikajících prodejních výsledků i rekordního obratu v historii působení naší firmy v ČR. Pokračovali jsme také ve snaze být poskytovatelem č. 1 v ČR pro fleetové zákazníky. Zlepšujeme rovněž zázemí pro naše klienty, a kvalitu poskytovaných služeb posouváme na ještě vyšší úroveň. V ČR jsme vloni vstoupili do segmentu luxusních ojetin, kde se nám rovněž velmi daří,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „V tomto roce se chceme ještě více přiblížit našim cílům stát se prodejcem č. 1 v ČR do roku 2020,“ doplňuje Ralph Howie.

O Auto Palace

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č.1 vozů Mazda, Ford, Hyundai a Mitsubishi. Společnost zaměstnává 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3