INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Ocenění Obchodník roku vstupuje do svého jubilejního desátého ročníku a přináší několik změn. Generálním partnerem ročníku 2012 se stala společnost MasterCard Europe, hlavním partnerem je GE Money Bank s jejím věrnostním programem bene+. Důležitou změnou prošel také způsob určení absolutního vítěze a vítězů oborových kategorií: letos poprvé budou vyhlášeni pouze na základě výsledků reprezentativního průzkumu veřejného mínění, které nebudou nijak kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.

„Společnost MasterCard Europe se již v minulosti podílela na pořádání několika předešlých ročníků Obchodníka roku a v letošním roce převzala roli generálního partnera. Tohoto partnerství si velmi vážíme a věříme, že povede k dalšímu zvýšení prestiže tohoto ocenění a užší spolupráci s obchodníky," řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku.

Ocenění MasterCard Obchodník roku se těší velké oblibě a pozornosti nejen u samotných obchodníků, ale také u spotřebitelů a médií. „Toto ocenění je již tradičním ukazatelem kvality českého maloobchodu, který spotřebitelům pomáhá k snadnější orientaci na trhu. V letošním ročníku jsme provedli několik změn, které zvyšují transparentnost soutěže," doplňuje Jarmila Plachá, ředitelka marketingu a komunikace GE Money Bank.

Absolutní vítěz

Letos došlo ke změně v systému volby Absolutního vítěze a držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2012. Ten bude určen pouze na základě výsledků nezávislého reprezentativního průzkumu veřejného mínění, který provede v listopadu letošního roku společnosti INCOMA Gfk, a tyto výsledky již nebudou žádným způsobem kombinovány s výsledky hlasování veřejnosti.

Sedm oborových kategorií

Také oborové kategorie byly letos nově rozvrženy a došlo tím ke snížení jejich počtu z 11 na 7. Vítěze vybere již tradičně výzkumná agentura INCOMA Gfk na základě průzkumu veřejného mínění. Tyto oborové kategorie jsou:

1. MasterCard Prodejce potravin roku 2012 (hypermarkety, supermarkety, potraviny)

2. GE Money Bank Prodejce odívání roku 2012 (obuv, oblečení, sport)

3. MasterCard Internetový prodejce roku 2012 (bez rozlišení)

4. MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012 (drogerie, parfumerie)

5. MasterCard Prodejce elektrotechniky roku 2012 (elektro, počítačové vybavení, mobily)

6. GE Money Bank Prodejce knih, CD a DVD roku 2012 (knihy, CD, DVD a videohry)

7. MasterCard Prodejce pro dům a zahradu roku 2012 (hobbymarkety, nábytek, zahradnictví, domácí potřeby, pet shopy)

Hlasování veřejnosti

Hlasování veřejnosti prostřednictvím internetu a SMS, z jehož výsledků vzejde držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Cena veřejnosti, bude letos probíhat od 26. listopadu 2012 do 27. ledna 2013. Systém a pravidla hlasování zůstávají stejná jako v minulém roce.

Inovace v obchodě a Osobnost obchodu

Kategorie MasterCard Osobnost obchodu je již tradiční součástí ocenění Obchodníka roku. Novinkou letošního ročníku je kategorie MasterCard Inovace v obchodě roku 2012. Vítěze obou kategorií zvolí hlasováním účastníci Retail Summitu 2013 na základě nominací odborné poroty. Hlavním kritériem v případě Inovace v obchodě je uskutečnění zajímavého inovačního projektu nebo dlouhodobá koncepce vyznačující se přijímáním nových a inovativních řešení. Vítězem kategorie Osobnost obchodu se stane, stejně jako v minulých letech, výrazná osobnost z řad maloobchodníků působících na českém trhu.

Vítězové oborových kategorií, kategorie MasterCard Obchodník roku 2012 – GE Money Bank Ceny veřejnosti a držitel titulu MasterCard Obchodník roku 2012 budou zveřejněni během slavnostního vyhlášení 31. ledna 2013. Vítězové kategorií MasterCard Inovace v obchodě a MasterCard Osobnost obchodu budou vyhlášeni na Retail Summitu 2013, který se koná 5. a 6. února 2013.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3