INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 6622V Křižíkových pavilonech Výstaviště Praha-Holešovice byl slavnostně zahájen V. ročník Festivalu Exportu CZ - projektu, který si klade za cíl na jednom místě představit obchodní potenciál, kulturní zvyklosti i gastronomické a turistické zajímavosti z celého světa. Za zúčastněné země představilo své novinky ve formě úvodních slov celkem 10 velvyslanců aktivně reprezentovaných zemí - Indonésie, Demokratické republiky Kongo, Maroka, Mexika, Pákistánu, Peru, Súdánu, Španělska a Ruské federace. Pátý ročník Festivalu Exportu CZ pořádá sdružení CzechInno ve spolupráci se svými partnery.

Základní myšlenkou organizátorů akce, je nabídnout maximum aktuálních informací, užitečných kontaktů a možností k networkingu mezi českými a zahraničními firmami a institucemi, které reprezentují jejich zájmy. V rámci slavnostního zahájení vystoupili zástupci za Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR dále náměstek ministra pro řízení sekce EU a zahraničního obchodu Vladimír Bärtl, za Ministerstvo zahraničních věcí ČR náměstek ministra pro řízení sekce mimoevropských zemí, ekonomické diplomacie a rozvojové spolupráce Martin Tlapa a za Českou exportní banku její generální ředitel Karel Bureš. První festivalový den byl dále krom slavnostního zahájení a otevření festivalových expozic věnován aktualitám ze zastoupených teritorií ve formě čtyř kontinentálně seskupených odborných workshopů, v jejichž rámci mohli účastníci moci jak vyslechnout prezentace, tak i získat možnost diskuze s odborníky na mezinárodní obchod z celkem 12 zastoupených teritorií. Na druhý den Festivalu dopoledne pak bylo možné si v rámci elektronického systému sjednat krátké obchodní schůzky s ostatními účastníky Festivalu a zapojit se tak do organizované série B2B setkání.

"Již pátým rokem nabízíme českým firmám celý svět na jednom místě, letos je naším cílem rozšířit záběr i na netradiční exportní a investiční destinace v rámci EU. Chceme atraktivní formou představovat teritoria, s kterými není příliš zvykem obchodovat, která však skutečně mají co nabídnout. Cílem je dosažení pozitivního obchodního efektu pro obě zúčastněné strany" uvedl k předseda sdružení CzechInno David Kratochvíl.

Celým Festivalem se prolíná již tradiční doprovodný program složený z expozic českých i zahraničních firem a institucí nabízejících své produkty a služby včetně ochutnávek exotických pokrmů a nápojů, jako například moldavská, chilská a španělská vína, indonéská káva, mexické guacamole nebo pákistánské birjani. Pokud se týče oborového zaměření, je cílem Festivalu propagace a internacionalizace inovací všeho druhu, na české straně se tak návštěvníkům představují nejmodernější a na celém světě aplikovatelné technologické novinky jako 3D tiskárny, drony s termovizí nebo unikátní systémy pro využití solární energie. Celá akce bude dnes pokračovat sérií organizovaných B2B setkání - jakýchsi "business speed datingů" a doprovodným programem na expozicích, podrobné informace o účelu a programu akce včetně fotogalerie jsou k dispozici na webové stránce www.czechinno.cz a www.festivalexportu.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3