INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

K2 Group, skupina firem, kterou tvoří společnosti K2 Moto (dealer motocyklů Kawasaki, Yamaha a Kymco, www.k2moto.cz), Motopoint (velkoobchodní distributor náhradních dílů na motocykly www.motopoint.cz) a K2 Industry (velkoobchodní distributor strojních součástí), oznamuje další personální posily v manažerském týmu.

 

Na pozici ředitele společnosti K2 Industry přichází Martin Kozák (33 let). V rámci své pracovní kariéry působil především na vedoucích obchodních pozicích u společností Renault AMOS Otava, Gondola Garant nebo OPEL Emil Frey. „Společnost K2 Industry má dlouholeté zkušenosti a výsledky z oblasti obchodu se strojními součástmi a proto bude naším dalším logickým krokem rozvoj distribuce a našeho produktového portfolia. S tím bude spojené rozšíření našeho týmu na všech úrovních a standardizace interních procesů, abychom zvyšovali spokojenost zákazníků, dodavatelů, ale i našich zaměstnanců,“ říká Martin Kozák. Martin Kozák je ženatý, má ročního syna a v brzké době očekává další přírůstek do rodiny a proto je jeho koníčkem nyní hlavně rodina.

Novým výkonným ředitelem společnosti K2 Moto byl jmenován Martin Štolfa. Posledních 15 let pracoval na pozici regionálního ředitele pro společnost MOUNTFIELD a.s., kde měl na starosti budování a rozvoj prodejní sítě. „Své manažerské zkušenosti s vedením obchodních a servisních týmů bych velmi rád uplatnil v oboru prodeje motocyklů,“ dodává Martin Štolfa. Martin Štolfa je ženatý, má jedno již dospělé dítě a ve volném čase se aktivně věnuje sportu a samozřejmě motocyklům. Sám je aktivní motorkář, procestoval celou Evropu a již plánuje další poznávací cesty na motocyklu po celém světě.

O K2 Group

V roce 1993 byla založena společnost K2 v.o.s., která se později transformovala na společnost s ručením omezeným K2 s.r.o.  Z této společnosti v průběhu uplynulých let vzniklo několik specializovaných společností sdružených ve skupině K2 GROUP, jejichž ambicí je být leadrem v daném segmentu. Motocyklové aktivity zastupují společnosti K2 moto s.r.o., která je autorizovaným prodejcem významných motocyklových značek a Motopoint a.s., která působí jako velkoobchodní distributor na území střední a východní Evropy. Obchodní aktivity v průmyslu zastupuje společnost K2 Industry s.r.o., jako významný dodavatel strojních součástí a průmyslových maziv. V nadnárodním měřítku skupina působí od roku 2009, kdy byly otevřeny velkoobchodní sklady v dalších 4 zemích střední a východní Evropy, ze kterých obsluhuje zákazníky ve 12 zemích tohoto regionu.

www.k2group.cz

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3