INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 Peugeot-208-ilust-fotoV září 2016 registrovala značka Peugeot v České republice 780 vozů, což je o 16,4 % více než v září 2015. Za první tři čtvrtletí prodal Peugeot na českém trhu 8 037 vozů, tedy o téměř 1000 vozů více než za stejné období loňského roku. Model Peugeot Boxer se stal nejprodávanějším LCV v ČR a Peugeot 2008 (na snímku) dlouhodobě vládne kategorii malých SUV.Výhled do konce roku je příznivý vzhledem k počtu klientských objednávek: za 9 měsíců jich Peugeot uzavřel přes 10 500.

Září bylo pro značku Peugeot v  ČR jedním z řady prodejně úspěšných měsíců letošního roku. Registrovala 780 osobních a lehkých užitkových vozů (o 110 vozů / 16,4 % více než loni). Podíl na trhu dosáhl 3,61 %. Celkový tržní podíl za období leden – září 2016 představuje 3,88 % a 7. pozici v pořadí automobilek. V  absolutním vyjádření to znamená 8 037 vozů, z toho 6 191 osobních a 1 846 užitkových.

K výraznému posunu došlo u lehkých užitkových vozů. Díky realizaci velké fleetové objednávky vozů Peugeot Boxer si tento model zajistil vedoucí pozici ve svém segmentu, stal se nejprodávanějším LCV v ČR a připravil Peugeot 2008 o pozici nejprodávanějšího vozu značky na českém trhu. Boxer navíc v  září pro Peugeot zajistil prvenství na trhu lehkých užitkových vozů (281 registrovaných vozů / 17,2 %). Celkově za 9 měsíců roku 2016 registrovala značka Peugeot v rámci LCV o 7,1 % tedy o 122 vozů více než v roce 2015  - v roce, kdy prodala nejvíce užitkových vozů ve své historii na českém trhu.

Úspěch v oblasti LCV byl kromě fleetové zakázky podpořen také akcí Peugeot Professional Roadshow, která probíhala od 6. do 30. září na 16 místech po celé ČR s cílem představit firemním zákazníkům modelovou řadu užitkových a manažerských vozů. Zájem návštěvníků o tento letošní čtvrtý ročník akce překonal všechny předcházející roky a přinesl  553 realizovaných testovacích jízd. Oproti minulému ročníku to představuje nárůst o 150 %.

Neméně úspěšnou byla akce „7 dní Peugeot“ se zaměřením na soukromé osoby, která proběhla od 19. do 25. září a nabídla bohatě vybavené osobní vozy Peugeot za akční ceny. Nejžádanějšími modely byly Peugeot 208 a 2008, které v rámci akční nabídky společně zajistily 700 objednávek nových vozů. V září dosáhl počet klientských objednávek 1 548 vozů (1 281 osobních + 267 lehkých užitkových vozů). Celkový počet objednávek, který Peugeot v ČR uzavřel od začátku roku 2016, už přesáhl počet 10 500.

Osobním vozům Peugeot i nadále kraluje SUV 2008.  Už od začátku roku je lídrem kategorie SUV / CUV segmentu B2, kde s 1 473 registrovanými vozy dosahuje podílu přes 20 %. Rychle rostoucí segment SUV bude mít v listopadu dalšího zástupce, a to nový Peugeot 3008. Značka Peugeot je tak s atraktivními novinkami a bohatým portfoliem objednávek připravena pokračovat ve vynikajícím prodejním trendu letošního roku.

(tz)

 

 

 

 

Kontakt pro tisk:

http://int-media.peugeot.com/     http://cz-press.peugeot.com/

 

Radka Matthey \ +420 724 106 111

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3