INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Sdružení Czech Top 100 a poradenská společnost M.C. TRITON uspořádají 12. listopadu 2015 odbornou konferenci, která se bude zabývat sdílením trendů řízení v soukromém, veřejném a neziskovém sektoru

Záměrem projektu Management 2020+ je představení osobností z různých segmentů – soukromé sféry, veřejné správy, neziskového sektoru. Konference se pokusí tyto lídry propojit a do budoucna iniciovat efektivnější spolupráci těchto platforem. Hovořit se bude o otázkách budoucnosti managementu. Setkáte se s osobnostmi, které jsou schopny svůj manažerský um uplatnit napříč sektory, a být tak příkladem manažera současnosti i blízké budoucnosti. Konference je součástí projektu Mapa úspěchu, který popisuje naše polistopadové hospodářství.

            „Blízká budoucnost přinese sílící boj o zdroje všeho druhu a nárůst konfliktnosti v tržních i politických vztazích. V konfrontačním klimatu však budou paradoxně vítězi ti, kteří budou umět kooperovat, tvořit aliance, řídit společné projekty a slaďovat zájmy. Na úrovni regionů a zemí budou proto nejžádanější manažeři s transsektorovou zkušeností. Manažeři znalí pravidel hry v různých světech (komerčním, neziskovém a veřejném sektoru) a schopní etablovat a řídit projekty synergetizující tato prostředí,“ řekl partner M.C. TRITON Luděk Pfeifer.

            Přijďte tyto manažery zítřka potkat už dnes. Organizátoři zvou k aktivní účasti na konferenci výrazné osobnosti, které se budou podílet i na formování jejího programu. Petr Robejšek, Jan Mühlfeit, Cyril Höschl, Vladimír Dlouhý, Jiří Rusnok, Marian Jelínek, Tomáš Macura. To jsou některá ze jmen osobností, které by se měly stát motorem tohoto tolik potřebného dialogu.

            Na otázku, jaká povahová a charakterová vlastnost bude v příštích letech nejzásadnější pro šéfa úspěšné firmy či organizace, Luděk Pfeifer odpověděl: „Zejména otevřenost, a to rozmanité spolupráci, napříč obory, mezi firmami i jednotlivci, organizacemi, veřejnou správou, malými a velkými. Přínosná může být i spolupráce s konkurencí – v jednom bodě jsme konkurenti, v druhém bodě partneři. Proč ne? Půjde o hledání cest, vynalézavosti se nekladou meze. Otevřenost a vstřícnost, překonávání bariér a stereotypů, to bude podle mne charakterizovat dobrého manažera nebo podnikatele.“

            „Jsme příjemně překvapeni velkým zájmem o tento typ akce. Je dobře, že jsme se trefili do tématu, které rezonuje v myslích lídrů dnešní neklidné doby. Nejde o akci jednorázovou. Chceme vytvořit diskusní platformu, která pomůže v hledání optimálního modelu řízení a chování všech zainteresovaných,“ uvedl Jan Struž, předseda Sdružení Czech Top 100.

Hlavní témata odborné konference:

- Co přináší úspěch v době stagnace

- Multisektorový management a také multisektorová kariéra

- Manažeři se zkušenostmi z přechodu mezi sektory

Konference Management 2020+ je určena představitelům firem všech velikostí, oborovým i odborovým organizacím, zástupcům státní správy i samosprávy na všech stupních, organizacím vládním i nevládním a pochopitelně i zástupcům akademické obce. Všichni budete vítáni. Více informací a přihlašovací formuláře naleznete na webové stránce www.mc-triton.cz/kurzy/konference-management-2020/.   (tz, red)

(tz, red)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3