INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Po nedávném oznámení akvizice německé Mussler Beauty ohlašuje Notino další čerstvý zahraniční přírůstek, a to v podobě nové šéfky pro marketing a komunikaci. Stane se jí Gabriela Lungu, špičková mezinárodní expertka na brand a komunikaci se zkušeností z několika evropských trhů.

Obsazení Gabriely Lungu signalizuje novou fázi, do které značka i firma Notino právě vstupují.

„Notino má své zastoupení na trzích 15 evropských států a také v USA; procházíme obdobím globálního rebrandingu a tento rok zahajujeme svoji činnost na mnoha nových trzích,“ uvedl Michal Zámec, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Notino. „Nadešel správný čas posílit globální marketingové aktivity. Gabriela má obrovské mezinárodní zkušenosti v budování úspěšných značek, má podnikatelského ducha, který dobře ladí s naší DNA. Prokazatelně má výsledky v kreativitě a integraci komunikace, to bude Notino v nadcházejících měsících velmi potřebovat.“

Hlavní úkol Gabriely Lungu je rozvíjet značku Notino a vylepšit zkušenosti, které mají zákazníci s firmou Notino po celém světě.

„Jsem nadšená, že se stanu členem velkého týmu Notino a že můžu podpořit Michala a jeho ambiciózní plány. Notino je úspěšná, rostoucí mezinárodní firma, která spojuje krásu s technologií, a já jsem připravená toto živoucí propojení promítnout do značky samotné. Mým cílem je z Notina vytvořit smysluplnou a inspirativní kosmetickou značku, jež bude charakteristická propojením se zákazníky a která jde za hranici pouhé funkčnosti.Chci značku obohatit o zdravou míru kreativity a docílit emocionální odezvy na všech trzích, na kterých operujeme,“ doplnila Gabriela Lungu, nová globální šéfka marketingu Notino (Global Chief Marketing Officer).

Gabriela Lungu (41 let) má 20 let zkušeností v integrované komunikaci, včetně 13 let se seniorským vedením. Její pracovní portfolio zahrnuje také zkušenosti z oblasti reklamy, public relations, digitálních a sociálních médií, a to jak v lokálním, tak mezinárodním prostředí.

Přestěhovala se do České republiky v září minulého roku, aby se zde opět shledala se svojí rodinou, která v současnosti žije v Praze. Předtím žila a pracovala v Londýně. Jejím posledním působištěm byla agentura DISRUPTIONÓ - TBWA/Londýn spolupracující například s Airbnb, kde zastávala pozici kreativního partnera. V této agentuře také vedla spuštění nového produktu nazvaného Disruption Live. Před působením v TBWA byla šéfkou kreativního oddělení (Chief Creative Officer) pro UK & EMEA a vedla oddělení spotřebitelského marketingu (Consumer Marketing Practice Lead) pro EMEA v globální společnosti Weber Shandwick, sídlící v Londýně.

Lungu má také mnohaleté zkušenosti s prací ve střední a východní Evropě. Je původem z Rumunska a mnoho let pracovala v Bukurešti, kde úspěšně vedla dvě agentury. Jednou z nich byla rumunská kancelář významné mezinárodní sítě Ogilvy PR Worldwide. Druhou byla její vlastní společnost THE PRACTICE, kterou založila v roce 2006 jako tzv. boutique agenturu a která se soustředila na kreativitu. Tuto agenturu o sedm let později, kdy již byla považována za jednu z nejkreativnějších firem svého druhu na světě (nejoceňovanější v rámci CEE), odkoupila mezinárodní mediální skupina Publicis Groupe.

Gabriela Lungu má vášeň pro budování značek a na svém kontě má již tisíce konzultačních hodin pro více než 100 mezinárodních či lokálních značek. Je také aktivistkou zastávající rozmanitost a inkluzi a vždy měla velký zájem o design, cestování, krásu a technologii. Jakožto mnohokrát oceněná a velice žádaná profesionálka je často zvána jako členka poroty k mnoha významným soutěžím v oboru (např. Cannes Lions, Effies, D&AD nebo Clio) nebo také jako hlavní řečník pro mezinárodní nebo místní konference.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3