INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost A-B help se dlouhodobě věnuje pomoci Klokánkům. Jejich projekty se zaměřují především na zlepšení mobility a usnadnění dopravy dětí a tet či strýčků za nejrůznějšími aktivitami, od vzdělání, zájmových kroužků až po výlety. Ve středu 20. září se svého minibusu dočká Klokánek v Ústí nad Labem.

 

Slavnostního předání se zúčastní zástupci Fondu ohrožených dětí a Klokánku, spolu se předními reprezentanty společnosti A-B help, která zprostředkovává kontakt mezi neziskovou sférou a světem firem a také podporuje sociální odpovědnost firem v České republice. „A-B help usnadňuje nákup minibusů pro FOD, dětské domovy, domovy seniorů prostřednictvím společensky odpovědných firem, které si zakoupí reklamu na těchto vozidlech nebo poskytnou dar. Společně s přispívajícími firmami jsme za 11 let existence společnos, darovali již 24 minibusů do různých zařízení pro děti a seniory,“ uvedla Zuzana Ngoka – majitelka společnosti.

„Podpory společnosti A-B help a všech partnerů, kteří svými příspěvky společnosti A-B help umožnili zakoupení vozidla, si velmi vážíme. Díky prostornému vozidlu máme možnost děti pohodlně rozvážet do školních zařízení, tety mají praktickou možnost nákupů, vozidlo využijeme pro mimoškolní aktivity našich dětí, na výlety a cesty za víkendovými a prázdninovými dobrodružstvími. Vozidlo je pro nás potřebné také s ohledem na stěhování a převoz objemnějších nákladů, na které jsme dříve objednávali stěhovací firmu,“ řekla Mgr. Daniela Brníková – ředitelka Klokánků Teplice a Ústí nad Labem

Slavnostní předání auta bude součástí Dne otevřených dveří v Klokánku, kam je pozvána, kromě sponzorů a podporovatelů A-B help, také široká veřejnost a děti. Dalšími hosty budou semifinalisté SuperStar sourozenci Slepčíkovi, kteří celý program zpestří svým zpěvem a stanou se patrony nového minibusu.

Dále se všichni mohou těšit na prohlídku Klokánku, sportovní hry pro všechny přítomné děti a na závěr na opékání buřtů u ohně, jež má pro nás symbolický význam a k podzimu patří.
Pokud chcete vidět, jak život v Klokánku vypadá a chcete strávit příjemné odpoledne mezi dětmi v hezkém prostředí, srdečně vás zveme na Slavnostní předání vozidla dětem při příležitosti Dne otevřených dveří. Uskuteční se 20. září. Program začíná ve 14 hodin.

Klokánek je projekt Fondu ohrožených dětí, jehož cílem je nabídnout dětem namísto ústavní výchovy přechodnou rodinnou péči na dobu, dokud se podmínky nezmění, aby se mohly vrátit zpět do své rodiny, nebo dokud pro ně není nalezena trvalá náhradní rodinná péče (osvojení, pěstounská péče, svěření do výchovy třetí osoby).

(tz, upravila kat)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3