INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na celkem 550 outdoorových plochách se v červenci objeví značka BALAKRYL. Kampaní zahrnující billboardy, bigboardy a city light vitríny se BALAKRYL vrací do outdooru, tentokrát posílený o inovované receptury a s novou image. Za poslední roky totiž značka prošla několika procesy, které byly součástí dlouhodobé strategie „omlazení“ a komunikace v médiích je jejím přirozeným završením. Cílem kampaně je zvýšení povědomí o značce BALAKRYL a zároveň posílení image značky i jednotlivých produktů. Díky použitému sloganu „Svět v lepších barvách“ kampaň připomíná i ekologické zaměření značky BALAKRYL. Varianty vizuálů poukazují na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů a bohatou paletu barevných odstínů.

Červencová outdoorová kampaň značky BALAKRYL zahrnuje 50 bigboardů s osvětlením na strategických a vysoce frekventovaných místech v Praze a Brně, dále 350 billboardů v centrech měst, ale i na hlavních tazích po celé České republice (mimo dálnice) a 150 city light vitrín s osvětlením při nákupních centrech Kaufland ve městech po celé České republice. Trojici vizuálů spojuje dominantní logo značky a slogan „Svět v lepších barvách“, který připomíná, že barvy BALAKRYL jsou krokem k lepšímu, zdravějšímu a hezčímu světu kolem nás, zkrátka „světu v lepších barvách“. Jednotlivé varianty vizuálů se liší vyobrazenými produkty a pozadím s různými podkladovými materiály, čímž BALAKRYL poukazuje na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů i na paletu barevných odstínů.

Kampaň v médiích je završením procesu omlazení, kterým značka BALAKRYL v posledních letech procházela. V roce 2010 jej zahájilapodrobná analýza produktového portfolia a spotřebitelský výzkum. Ještě tentýž rok proběhla modernizace loga, od roku 2010 značka používá také nový slogan „Svět v lepších barvách“. V následujícím roce BALAKRYL na provedené kroky navázal racionalizací produktových řad a novým designem obalů. V průběhu roku 2012 tak mohly být na trh postupně uvedeny výrobky v nových obalech. Zároveň probíhala intenzivní spolupráce s výzkumem a vývojem na modernizaci a kvalitativním zlepšení receptur následovaná rozsáhlým testováním v laboratořích PPG i s profesionálními lakýrníky a natěrači z ČR a SR. V letošním roce BALAKRYL představil vylepšené receptury výrobků. Podařilo se také spustit novou webovou stránku www.balakryl.cz. Ta zahrnuje například aplikaci WOODesigner, která umožní snadno si představit, jak budou u zákazníka doma vypadat jednotlivé podlahové laky z nabídky značky BALAKRYL. Dalším pomocníkem je pak aplikace Konfigurátor neboli „Pomocník pro výběr produktu“.

Jasná mise značky – kvalita neohrožující zdraví

Dominantním prvkem všech vizuálů je logo, které BALAKRYL používá od roku 2010. To v sobě spojuje modrou a zelenou, tedy barvy připomínající čistou vodu a jarní listy rostlin. Jejich kombinace tak připomíná ekologické zaměření značky a její trvale přátelský přístup k lidem a přírodě kolem nás. Vodou ředitelné nátěrové hmoty BALAKRYL šetří zdraví i životní prostředí. Jde o materiály špičkové kvality s tradičně vynikajícími aplikačními vlastnostmi a navíc i s minimálním obsahem těkavých látek. BALAKRYL je nejoblíbenější alternativou syntetických nátěrových hmot, což dokazuje i fakt, že je vedoucí značkou ve své kategorii. Slogan „Svět v lepších barvách“ jasně definuje misi značky a její odhodlání přinášet lidem kvalitu, která neohrožuje přírodu ani jejich zdraví. BALAKRYL je vlastníkem certifikátů na povrchovou úpravu hraček, pro kontakt s potravinami i známky o ekologické šetrnosti.

Značka Balakryl

Dnes již legendární značka nátěrových hmot Balakryl se zrodila v polovině 80. let min. století. Na konci roku 1985 byla zastavena výroba rozpouštědlových barev a výrobní program se zaměřil na ekologické disperzní nátěrové hmoty. Jejich raketový vzestup se datuje rokem 1987, kdy byla představena nová barva – Balakryl V 2045, která si brzy získala početnou obec zákazníků. Od 6. dubna 2009 patří značka Balakryl pod křídla americké společnosti PPG.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

 

 

Marie Hodačová Šimonovská

 

Privilege PR

 

mobil: +420 777 840 414

 

tel.: +420 222 873 233

 

fax: +420 222 873 232

 

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Silvia Dyrcová
PPG Architectural Coatings Eastern Europe a.s.,

 

Brand Marketing Manager Balakryl & Johnstone' s

 

Mobile: +420 724 983 719
Tel. +420 222 333 717

 

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3