INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

SKYPICKER logo small transparent blackSkypicker.com, vyhledávač letenek nízkonákladových leteckých společností, se do dvou let chce stát světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Pomoci v tomto záměru má nový investor, Touzimsky Airlines, s.r.o., který do projektu vložil desítky milionů korun, a akvizice společnosti WhichAirline.com operující v České republice pod značkou Aletenky.cz.

Před dvěma měsíci ohlásil Skypicker.com příchod nového investora - společnost Touzimsky Airlines, s.r.o., která do Skypickeru.com vložila investici v řádu desítek milionů korun a má dopomoci tomu, aby se projekt stal do dvou let světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Záhy následovala akvizice společnosti WhichAirline.com, resp. Aletenky.cz, které se pohybují na trhu vyhledávání letenek od roku 2010 a patří mezi zavedené značky.

Akvizicí se Skypicker.com stal provozovatelem dalších tří významných webů zaměřujících se na online prodej levných letenek: WhichAirline.com, Aletenky.cz a blog Akcniletenky.cz. Ruku v ruce s koupí nových značek plánuje Skypicker.com sjednotit obchodní model akvizovaných společností. WhichAirline.com doposud fungoval jako zprostředkovatel prodeje letenek a finanční prostředky získával v podobě provizí. Po implementaci prodejního modelu používaného Skypickerem.com budou noví členové skupiny prodávat letenky zákazníkům napřímo bez přesměrování návštěvníků na weby nízkonákladových aerolinek. To by mělo vést ke zvýšení obratu i marže z prodané letenky.

„Díky akvizici WhichAirline.com očekáváme prudký nárůst návštěvnosti našich webů, která souhrnně přesáhne 500 000 osob měsíčně. Vloni dosáhl obrat Skypickeru.com deset milionů korun. Letos očekáváme v souvislosti s nákupem nových společností skokové navýšení obratu na 50 milionů korun,“ řekl Oliver Dlouhý, manažer a zakladatel projektu Skypicker.com. “VČeské republice bychom rádi vylepšili web Aletenky.cz, cítíme zde prostor v prostředí ovládaném zavedenými společnostmi, kde již několik let nedošlo k žádné významnější inovaci.“

Skypicker.com by chtěl svými současnými aktivitami posílit své postavení na trhu, úspěšně konkurovat společnostem jako je Asiana či Student Agency, a do dvou let se stát světovou jedničkou v prodeji nízkonákladových letů.

Hlavní výhody Skypickeru

Skypicker.com šetří svým uživatelům peníze i čas tím, že nemusí složitě vyhledávat a srovnávat lety na stránkách jednotlivých nízkonákladových leteckých společností. Systém také nabízí absolutní volnost ve vyhledávání: jeho uživateli např. stačí vědět, že chce, nebo prostě jen má chuť, NĚKDY NĚKAM letět. Uživatelské rozhraní umožňuje zvolit libovolné město nebo stát a nabídne hned několik možností, kdy a kam letět za co nejméně peněz.

Další výhodou je zákaznický servis, který společnost poskytuje – řadí se do něj například zajištění jiného letu v případě, že spoje kvůli zpoždění nenavazují, automatické vyřízení on-line odbavení, či zastoupení zákazníka v případě zpoždění letu. Unikátní je také grafické zpracování interaktivního vyhledávání letů na internetových stránkách Skypickeru.com.

Služby Skypicker.com lze využívat prostřednictvím webového prohlížeče nebo s pomocí mobilních aplikací. Zákaznický servis je aktivní také přes online chat přímo na webové stránce vyhledávače www.skypicker.com, v případě e-mailu dostane zákazník odpověď nejpozději do 24 hodin od jeho odeslání.

Informace o Skypicker.com

Vyhledávač levných letenek nízkonákladových leteckých společností Skypicker.com vznikl v roce 2012 z iniciativy několika brněnských studentů. Zakladatel projektu, Oliver Dlouhý, dalpodnět k vytvoření nástroje, který dokáže snadno a rychle vyhledat nejlevnější kombinace letů. Projekt má ambici stát se celosvětovým lídrem v oblasti vyhledávání levných letenek.

Od svého počátku si projekt našel několik investorů: poradcem a prvním investorem je Jiří Hlavenka, který do Skypickeru.com vložil počátečních 450 tisíc korun. Koncem roku 2013 senovým akcionářem stala společnost Touzimsky Airlines, s.r.o., která je součástí skupiny Touzimsky Kapital.

Zpočátku byl Skypicker.com určen nezávislým cestovatelům, dnes je základna uživatelů mnohem pestřejší. Portál navštěvují a využívají lidé všech věkových skupin a různého postavení.

To, že se jedná o smysluplný projekt s velkým potenciálem, dokazuje pozornost zahraničních médií. Vyhledávače Skypicker.com si všimly mj. deníky The New York Times, nebofrancouzský Le Figaro.

Skypicker.com obsadil čtvrté místo v anketě Křišťálová lupa 2013 v sekci Globální projekty českých tvůrců, kde jsou oceňovány nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3