INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Energetická skupina innogy změnila o prázdninách vzhled faktur za dodávky energií. Úplně nová podoba vyúčtování spotřebované elektřiny nebo plynu reaguje na výsledky zákaznických průzkumů. Zákazníci nyní od innogy dostávají přehlednější a srozumitelnější vyúčtování.

Novinkou je barevné odlišení plánu záloh a QR kód pro rychlou mobilní platbu.
„Nové faktury zákazníkům rozesíláme od poloviny července a první reakce lidí jsou pozitivní. Snažili jsme se, aby faktury byly ještě přehlednější. K jejich vylepšení výrazně přispěli také naši zákazníci, při tvorbě nových dokumentů nám velmi pomohly výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků s fakturou,“ uvedl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing, a dodal: „Vyúčtování nově odlišujeme také barevně - za elektřinu jsou zelené, faktury za plyn žluté, plány záloh modré a upomínky červené.“
První straně faktury dominuje rámeček s výsledkem vyúčtování. Zákazník tak okamžitě vidí informaci o doplatku nebo přeplatku a jeho výši. Pod ním je uvedena celková cena za dodávky elektřiny nebo plynu a součet přijatých plateb. Užitečné je také grafické srovnání spotřeby v posledních třech letech. Nejdůležitější údaje na první straně ještě doplňují údaje o spotřebě – tedy počáteční a konečný stav měřidla a v případě plynu ještě přepočet z m3 na kWh.
Na druhé a třetí straně zákazníci najdou podrobný rozpis spotřeby, přijatých plateb a rozúčtování ceny na jednotlivé složky tak, jak to ukládá legislativa. Další list innogy využívá pro informace o zákaznických výhodách nebo akčních nabídkách. Poslední strana faktury je určena pro plán záloh.
„Výraznou změnou je barevné odlišení plánu záloh, který je vždy modrý. Rozpis záloh zákazníci nově najdou na samostatném listu. Novinkou je také QR kód pro rychlé zadání platby přes mobilní aplikace. Pro snadnou orientaci a vysvětlení údajů jsme pro zákazníky připravili průvodce novou fakturou, který je k dispozici na webu innogy,“ dodal Konvalina.
Veškeré náležitosti, rozsah a termíny, které musí obchodníci na fakturách za energie zveřejňovat, stanovuje vyhláška Energetického regulačního úřadu. Z průzkumů innogy vyplývá, že lidem na fakturách paradoxně nejvíce vadí velké množství otištěných detailů.

„Zákazníci nejčastěji uváděli, že je vyúčtování příliš podrobné a je v něm zbytečně moc údajů. Právě kvůli tomu dlouhodobě hodnotili fakturu jako nepřehlednou a nesrozumitelnou. Rádi bychom proto vedli s novým vedením ERÚ diskuzi o dalším zjednodušení vyúčtování, aby zákazníkům lépe vyhovovalo,“ dodal Konvalina.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3