INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

dvaÚpravy interiérů hrají čím dál významnější roli. Svůj byt či dům vylepšuje většina lidí, protože jen málokdo je spokojený se stavem domácnosti, v jakém ji získal. Jak vyplynulo z průzkumu Raiffeisen stavební spořitelny, Češi nejčastěji investují do rekonstrukcí koupelen a kuchyní.

Češi si své bydlení vylepšují se stále rostoucí oblibou. 24 % dotazovaných jako největší prioritu vidí úpravu koupelny, 20 % respondentů pak uvedlo, že vylepšilo či plánuje vylepšit svou kuchyň. Nejčastěji se jedná o lidi ve věku 20–30 let, kteří si rádi dopřejí pohodlí a vaření neberou jen jako povinnost, ale i jako zábavu, při které se mohou sejít s přáteli či rodinou.

Vedle rekonstrukcí kuchyní a koupelen lidé realizují úpravy i svých obývacích pokojů, což uvedlo 12 % dotazovaných. 7 % respondentů pak pokračuje v úpravách ložnic, které provádí většinou mladí lidé a Moravané, a také dětských pokojů, do jejichž zvelebování se pouští především Češi ve věku 30–44 let. 6 % lidí pak investuje do nových rozvodů či odpadu.

 

Do rekonstrukce interiéru se v posledních letech pustilo celkem 46 % dotázaných. 54 % respondentů v průzkumu Raiffeisen stavební spořitelny naopak uvedlo, že za posledních pět až sedm let žádnou rekonstrukci ve své domácnosti vůbec nerealizovalo. Ve většině případů se jedná o lidi, kteří jsou v nájmu, a proto nechtějí investovat do úprav. Češi také zlepšují okolí svého domu, a to především z důvodu názoru ostatních na jejich obydlí. Nejčastější jsou úpravy teras, balkonů či zahrady, do kterých investovalo 5 % dotazovaných.

„Češi si rádi zvelebují své domácnosti, a to jak kvůli životním událostem, jako je například nový přírůstek do rodiny, tak pro pouhé zvýšení vlastního komfortu. V obou případech je důležité nepodcenit plánování a stanovit si na realizaci rekonstrukce střízlivý rozpočet. Samozřejmostí je pak počítat s dostatečnou rezervou pro případ, že v průběhu dojde k neočekávaným výdajům,“ uzavírá Lenka Molnárová z Raiffeisen stavební spořitelny.


– KONEC –

O Raiffeisen stavební spořitelně

Raiffeisen stavební spořitelna poskytuje v České republice stavební spoření a výhodné úvěry na rekonstrukce, modernizace i pořízení bydlení. Na český trh vstoupila v roce 1993 jako první stavební spořitelna, ještě pod jménem AR stavební spořitelna a.s. Je součástí Raiffeisen, největší soukromé finanční skupiny působící na rakouském trhu, jejíž tradice sahá až do roku 1862.
Provozuje širokou síť poradenských míst na území celé České republiky a je spolehlivým partnerem pro řešení nejen bytových potřeb. Její finanční poradci klientům poskytují komplexní finanční poradenství v otázkách bydlení, zajištění života, majetku, rodiny i zabezpečení na stáří.

Slovo ke dni

  • Ruská mise

    Čeští podnikatelé vedeni prezidentem republiky vyrazili na východ (znovu) objevovat velký ruský trh. Cesta míří logickým směrem, protože všemi ostatními směry je vzájemný obchod mnohem složitější. Není pochyb, že Slované si rovněž lépe rozumí, jsou si povahově bližší a mají i na co navazovat. Značka Made in Czechoslovakia má v Rusku a všech postsovětských státech stále svůj zvuk, neboť spousta výrobků s takovým označením tam dosud stále funguje. Jistě, už nejsme spojeni smlouvami jako za dob Rady vzájemné hospodářské pomoci, mnoho se změnilo, ale stejně tak mnoho pout přetrvává. A máme co nabídnout. S jakými výsledky tato mise skončí, to zatím nevíme. Ale jsem přesvědčen, že má všechny předpoklady dobře uspět. Držím palce, je to v zájmu obou zemí!Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE