INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

shopSpolečnost Shoptet ve spolupráci se Zboží.cz spouští portál, který v reálném čase monitoruje počet online obchodníků, obraty, nejprodávanější zboží a jiné veličiny.

Protože na řešení Shoptet běží čtvrtina všech českých e-shopů, jedná se o nejkvalitnější a nejucelenější informace zkoumající stav elektronického obchodu u nás.

V Česku je právě aktivních přes čtyřicet tisíc e-shopů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíce v Evropě. Letos se přitom očekává meziroční nárůst o 5,2 % a do tří let má počet e-shopů přesáhnout padesát tisíc. Raketově roste i jejich celkový obrat, který má za rok 2017 dorůst 118 miliard korun, což znamená plus ve výši 18 % oproti loňskému roku. Tato a další data aktualizovaná v reálném čase shrnuje nový portál Ceska-ecommerce.cz. Ekonomické ukazatele navíc zasazuje do širších kontextů spotřebitelského chování.
Web tak sleduje i poptávku po jednotlivých kategoriích zboží, třeba že prodej altánů a zahradních domků meziročně narostl o 3 042 %. Poskytuje také přehled o používaných technologických řešeních či procentuální přehled zařízení, ze kterých lidé nakupují.

Zajímavý je kupříkladu vývoj preferovaných způsobů platby, mezi nimiž dominuje dobírka a hrazení bankovním převodem (v obou případech 34 %). Zatímco však podíl „offline“ placení, tedy dobírkou a osobně při vyzvednutí, dlouhodobě klesá, platby převodem a kartou online jsou na vzestupu. Nejčastěji pak bývá doručení zboží svěřeno České poště (43 %) a v pomyslném žebříčku na druhém místě je s velkým odstupem PPL se 14 %. Osobně si lidé zboží vyzvedávají v 6 % případů, přičemž toto číslo mírně stoupá.

„Díky naší pozici na trhu máme mimořádně ucelený přehled o české e-commerce. A chceme se o naše data podělit s veřejností také proto, že nám údaje vydávané některými subjekty nepřijdou vždy zcela relevantní,“ shrnuje důvod spuštění projektu Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet. Manažer cenového srovnávače Zboží.cz Milan Šmíd k tomu dodává: „Naše spolupráce se Shoptetem trvá už řadu let, proto spolupráce na projektu jako je tento je pro nás jejím přirozeným pokračováním. Jsme rádi, že spojením našich společných informací vzniklo jedinečné místo, které umožňuje zvýšení informovanosti odborníků i laiků o aktuálním dění elektronického obchodování.“

Ceska-ecommerce.cz je unikátním projektem nejen na našem trhu, ale také v mezinárodním měřítku. O bezkonkurenční kvalitě poskytovaných dat nejlépe vypovídá okolnost, že na řešení od Shoptetu běží více než 12 tisíc, tedy čtvrtina všech českých e-shopů, zatímco Zboží.cz je jedním ze dvou dominantně využívaných srovnávačů cen u nás. Spolu se spuštěním portálu začnou vycházet také pravidelné čtvrtletní zprávy. Stejně jako samotný web poskytnou nejpřehlednější a nejucelenější odhad stavu českého elektronického obchodu u nás.

O společnosti Shoptet

Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 12 200 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Shoptet Pokladna je připravena na EET. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na www.shoptet.cz

Slovo ke dni

  • Předvánoční setkání provoněné srdečností

    Předvánoční setkávání bývá vždy malým balzámem na duši. Člověk posedí, poslechne si, zeptá se, s tím i oním prohodí pár slov, ochutná cukroví, které ještě doma není napečeno, a domů odchází tak nějak jinak a vánočněji naladěn. Je to správné. Měla jsem tu čest potkat se s řadou známých tváří na takové sešlosti, již společně s TOP HOTELEM Praha uspořádal 29. listopadu Klub manažerek ČMA, který už 21 let vede PhDr. Lenka Tomešová. A musím potvrdit, že mi bylo báječně. Nejen proto, že jsem si mohla nazdobit svůj malý svícen z větviček, plátků suchého pomeranče, ořechů a skořice, okusit letošní první vanilkové rohlíčky nebo si vyměnit pár pozdravů se známými tvářemi. Toho večera, báječně zorganizovaného, si však vážím i proto, že se na něm sešly ženy, které to s časem vůbec nemají jednoduché, podnikatelky a manažerky, pro něž je toto období...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE