INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Přichází nová generace vozu Hyundai i10 Prvních 100 kusů zcela nové generace vozu Hyundai i10 své majitele našlo v předprodeji. Lze o něm říci, že byl velmi úspěšným tahem, jelikož se počet takto prodaných vozů oproti původnímu odhadu zdvojnásobil. Právě v těchto dnech tento automobil segmentu A vstupuje oficiálně na český trh.

Kombinuje v sobě svěží design, důraz na nové technologie a excelentní konektivitu. Ve své třídě se pyšní nejrozsáhlejší bezpečnostní výbavou. Cena startuje na 219 990 Kč. Tento malý vůz má také nové tváře, jimiž jsou manželé Denise a Michal Bragagnolo.

Hyundai startuje komunikaci nového modelu i10 s kampaní „Mějte velké cíle,“ která odkazuje na novou brand vizi „Pokrok pro lidstvo.“ Hyundai věří, že technologie a inovace by měly sloužit a pomáhat především lidem. Kromě mobility zaměřené na člověka je cílem filozofie také podělit se o svůj úspěch s těmi, kteří to potřebují.

Zcela nový Hyundai i10 by se dal charakterizovat jako malý vůz, který však nabízí velký přínos pro zákazníka. Tímto způsobem lze popsat kampaň „Mějte velké cíle“ i Nadační fond Radost dětem, který se společnost HMCZ rozhodla podporovat. Nadace od roku 2011 pomáhá těžce nemocným dětem a dětem z dětských domovů. Za 9 let své existence udělala radost více než pěti tisícům dětí z celé České republiky. Nadační fond Radost dětem dlouhodobě podporují také zpěváci a muzikáloví herci, manželé Michal a Denise Bragagnolo, kteří se nyní stanou mediálními tvářemi nového modelu Hyundai i10.

„Pro spolupráci s Nadačním fondem Radost dětem jsme se rozhodli, protože na první pohled je zdánlivě malý, ale jeho velikost spočívá v tom, že svou činnost dělá nezištně. Z darovaných peněz nekryje ani své platy, ani honorář pro osobnosti, které se s ním spojují. Opravdu veškeré prostředky tak putují tam, kam mají. Právě tady spatřujeme paralelu i s naším modelem i10, který je malý na první pohled, ale objektivně velký ve svém segmentu, a to jak prostorem, tak technologiemi,“ uvádí Jana Sekeráková, marketingová ředitelka společnosti HMCZ.

Automobilka tak přijíždí s vozidlem, které otevírá novou komunikační kapitolu, v níž se auta stávají spojenci lidí nejen na cestách, ale také v jejich životním směřování. S ohledem na to byla nová i10 vyvíjena a nabídne zákazníkům nevšední komfort ve své třídě. Nejvýraznější proměnou je hravý design, který bude lahodit oku také mladé generace, jež by měla tvořit část zákazíků, na něž novinka cílí. Dalším krokem k budoucnosti je také konektivita, která umožní mladým lidem i firemní klientele maximálně využívat možností jako je zázemí v podobě dotykového 8" dipleje, možnosti zrcadlení plochu mobilního telefonu, nebo správu svého světa na cestách prostřednictvím aplikace Blue Link. Samozřejmostí je kompatibilita s Apple Car Play a Android Auto.

Také nabídka motorizací je velmi zajímavá. Zcela nová i10 je nabízena se dvěma motory: tříválcem 1,0 litru MPi s výkonem 49 kW (67 k) a točivým momentem 96 Nm a čtyřválcem 1,2 litru MPi s výkonem 62 kW (84 k) a točivým momentem 118 Nm.
Oba motory lze kombinovat se dvěma různými převodovkami: pětistupňovou mechanickou převodovkou nebo s pětistupňovou automatizovanou převodovkou. Toto řešení může být také zajímavé právě pro firemní zákazníky, kteří si přejí vozidla s velmi příznivým poměrem výkonu a ceny, pro něž jsou vozy s částečně či plně elektrifikovaným pohonem zatím řešením velmi nákladným a argumentem pro ně jsou spíše celkové náklady nejen na pořízení, ale také další servis a údržbu vozu.

Hyundai i10 osloví také svým velkorysým vnitřním prostorem, který je uzpůsoben pro pohodlné cestování čtyřčlenné posádky. Ačkoli bývá zvykem, že posádka tohoto typu vozu je spíše dvoučlenná, nová generace vozu je připravena i na situace, kdy bude třeba převážet více osob. Zavazadelník skýtá objem 252 litrů a řadí se k největším v této třídě.

(tz, upravila KAT)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3