INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

tie 690084 960 720Pojištění malých a středních podnikatelů TREND je srozumitelný a flexibilní produkt, který podnikatelům přináší komplexní pojistné řešení. Do nové varianty Kooperativa zapracovala řadu produktových vylepšení a připravila jednoduché sjednání v Konsolidovaném nástroji získatele.

TREND dlouhodobě oceňují nejen poradci a zákazníci, ale i odborná veřejnost. Například v Soutěži Zlatá koruna se stal produktem desetiletí.

„Kromě toho, že podstatným způsobem zvýšíme komfort sjednávání pojištění malých a středních podnikatelů (SME), připravili jsme vylepšení ryze produktového rázu. Některé věci jsme standartizovali, rozšířili o krytí nových nebezpečí a asistenční služby. Novinkou je také průvodce pojištěním, který obchodníkovi umožní velmi dobře zanalyzovat potřeby klienta, a tedy správně nastavit parametry pojistné smlouvy,“ představuje novinky ředitel Úseku pojištění majetku a odpovědnosti Radek Starosta.

Kooperativa do TRENDu zakomponovala nová nebezpečí jako například zkáza zásob, pojištění nedokončené stavební výroby, či připojištění pro vodné stočné. Přibylo i připojištění asistenčních služeb a standardizovalo se pojištění soubor investic. Zjednodušilo se pak pojištění nemovitých objektů či souboru movitých věcí.

„Jako obrovskou výhodu vnímám, že je možné individualizovat podmínky dané pojistné smlouvy při zachování standardního rámce. Segment SME je velmi živý a je třeba prakticky ze dne na den reagovat na změny, které tržní prostředí přináší. Nový TREND nám toto elegantně umožní. Není nic, co by podnikatelům nevyřešil,“ je přesvědčen Radek Starosta.

A přidává jednu důležitou radu na závěr: „Velmi důležité je správné nastavení pojištění. Rozhodně by se podnikatelé ani v této době neměli nechat unášet snahou ušetřit na pojistném za cenu omezení rozsahu pojistného krytí. Pokud se spolehnou na průvodce pojištění, budou rizika plynoucí z nesprávně nastavených parametrů pojistné smlouvy prakticky eliminována.“

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3