INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
Díky skvělým prodejním výsledkům a současné pozici na českých trzích, dostalo české zastoupení společnosti Konica Minolta úkol podpořit budování pozice Konica Minolta v Bulharsku. K prvnímu dubnu letošního roku došlo k reorganizaci a interním změnám v rámci bulharského zastoupení Konica Minolta, které se tak stalo dceřinou společností Konica Minolta Business Czech. Hlavním úkolem české pobočky je přenos úspěšného know-how a podpora při budování stabilní pozice značky na bulharském trhu.

„Bulharský trh je v mnohém podobný tomu českému před lety, velká část trhu patří malým černobílým laserovým strojům, prostor je v optimalizaci tiskových systémů a rozšiřování služeb práce s dokumenty. Společně s novými technologiemi, které snižují přímé a v konečném hodnocení i nepřímé náklady na tisk, předpokládáme úspěch v segmentech trhu, které jsou pro nás nejdůležitější – outsourcing tiskových systémů a služby financování," připojil svůj názor generální ředitel českého zastoupení společnosti Tomáš Bednář.

„Naší ambicí je nabídnout stejně špičkovou kvalitu služeb jako na českém trhu, což je na bulharském trhu ještě výraznější konkurenční výhodou než v České republice," dodal Tomáš Bednář.

(tz)

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE