INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Ruský výrobce letadel Technoavia podepsal desetiletou smlouvu o odběru motorů H80 a spolupráci se společností GE Aviation. Motory budou použity v nově navrženém ruském letounu Rysačok, dvoumotorovém, desetimístném letounu pro všeobecné využití, který bude sloužit  zejména pro potřeby ruských škol civilního letectví. Technoavia podepsala kontrakt na odběr motorů pro 30 letounů, na dalších 30 má podle smlouvy opci.

Smlouva uzavřená mezi společnostmi Technoavia a GE Aviation zahrnuje též spolupráci na certifikaci motoru, instalaci, servis a podporu pro produkty GE v Rusku.

„V GE jsme velmi rádi, že můžeme uzavřít partnerství se společností Technoavia, která bude jako první nabízet naše motory H80 na ruském trhu,” prohlásil Paul Theofan, prezident a výkonný ředitel GE Aviation’s Business & General Aviation Turboprops. „Motory M601 byly upraveny pro ruský trh a dodnes jich zde slouží přes 250. Těšíme se, že se toto nové partnerství se společností Technoavia bude dále rozvíjet.”

Technoavia plánuje dokončení certifikace letounu Rysačok s motorem H80 od GE do konce roku 2011.  První let Rysačoku se uskutečnil v prosinci 2010, kdy byl letoun osazen motory M601. Rysačok bude víceúčelový letoun používaný pro přepravu osob, nákladu, pro lékařský transport apod. Letoun Rysačok bude vyráběn závodem v Samaře, počáteční plánovaná výrobní kapacita je až 12 letounů ročně.

Vědecko-obchodní společnost Technoavia sídlí v Moskvě a specializuje se na vývoj malých letadel a modernizaci stávajících modelů. Společnost byla založena v roce 1992 a za dobu své existence již navrhla a uvedla do výroby přes sedm typů letounu.

Společnost GE Aviation’s Business & General Aviation Turboprops má v provozu po celém světě přes 1600 motorů M601, které společně nalétaly více než 17 milionů letových hodin na 30 typech letounů. Motor H80 pokračuje v letových testech na letounu Thrush 510G. Motor právě prochází certifikačním testováním a po jeho dokončení bude používán ve všeobecném a obchodním letectví i na zemědělských aplikacích. Motor H80 kombinuje elegantní a robustní design motoru M601 s 3D aerodynamickými technikami GE a vyspělými materiály vyvinutými společností GE. Výsledkem je výkonnější, úspornější a odolnější motor, který má bezúdržbové trysky a u něhož není zapotřebí provádět inspekci horkých částí. Motor H80 se vyznačuje podstatně lepším výkonem při startu v horkém počasí a vyšší rychlostí ve vyšších letových hladinách, díky čemuž bude moci L410 působit i na jiných místech než doposud. Motor H80 bude mít také delší servisní interval - 3600 hodin nebo 6600 cyklů mezi generálními opravami. H80 nabídne i možnost jednočinného nebo dvoučinného regulátoru vrtule, takže zákazník si může sám typ vrtule vybrat.

O společnosti GE Aviation:

GE Aviation, divize společnosti GE (NYSE: GE), je přední světový výrobce proudových a turbovrtulových motorů, komponentů a integrovaných systémů pro komerční, vojenské, obchodní a obecné letectví. GE Aviation zajišťuje své služby prostřednictvím globální servisní sítě. Více informací najdete na www.ge.com/aviation a http://facebook.com/GEBGA a YouTube na http://www.youtube.com/user/GEAviation. Aktuální informace můžete také sledovat prostřednictvím http://twitter.com/GEAviation

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3